Csak teljes csomag pelenkát cserélnek vissza!? Én felháborodtam!
Figyelt kérdés
Kedves Anyukák! Esetem a következő vettem a Kislányomnak Huggies Little Walker pelenkát. A 22 db-os csomagból 5 db pelenka pocsék minőség volt össze volt csomósodva az eleje olyan mintha kövek lettek volna benne a hátáról pedig eltünt a borítás, tiszta kemény volt. Felhívtam a dm-et hogy blokk ellenében kicserélik-e ahol azt a felvilágosítást kaptam csak akkor ha minden darab megvan a csomagból. Mondtam hogy a 17-et már elhasználtunk mert azal nam volt gond. Nem cseréltek pénzt sem adtak vissza végül a gyártóhoz kellett visszaküldenem. Egyes nagy cégek miért ilyen rugalmatlanok?2010. máj. 13. 12:11
11/13 A kérdező kommentje:
12. 20-as válaszoló Veled értek egyet nem tudom még mi lesz elküldtem a forgalmazónak a terméket azt mondták elég sokat kell várnom mert kivizsgáltatják a hibás terméket.
2010. máj. 13. 14:00
12/13 anonim válasza:
A gyártó és forgalmazó közötti megállapodás kérdése, ha úgy szerződtek, akkor elvileg a forgalamzó visszaveszi, neked ad újat, és a többit lerendezi a gyártóval, visszáruzza, selejtként, akárhogy. De azért ritka az ilyen rugalmas hozzáállás, én ha bármivel gondom van, akkor egyből a gyártót keresen, és többségében korrekten és rugalmasan kezelik a kérdést.
13/13 A kérdező kommentje:
Korrekt volt a cég ajándék pelusok és popsitölők. Megérte reklamálni.
2010. júl. 9. 19:06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!