SOS! SOS! SOS! Olyan mérges vagyok. Babakocsi ügy. Hogy csináljam? 3napja vettem egy babakcsit, vadi új. Bababoltban.
hát ez egy sz@r.húz jobbra,tiszta izomlázam lett úgy kell ellentartani.a kerekei összevissza forognak, vagy épp nem forognak.
ma vissza vittem, és kaptam helyette egy másikat.hát ez is ugyanolyan sz@r.úgy látszik ez ilyen konstrukció hibás.visszakérhetem a pénzem?megőrülök, ezt szörnyű fárasztó tolni.
Persze, menj vissza reklamálni! Kérd vissza a pénzt, de lehet azt mondják hogy vissza nem adják, de levásárolhatod.
Milyen tipusú babakocsi?
Ha nem vagy megelégedve a termékkel, szó nélkül visszakérheted a pénzedet, és KÖTELESEK VISSZAADNI. Ha nem akarják, mondd meg nekik, hogy tisztában vagy a jogaiddal, és az ő jogaikkal is, és amennyiben nem adják vissza úgy lejárató reklámkampányt indítasz ellenük, és természetesen jelented az illetékes szervnek a jogszerűtlen eljárást.
Nálam ez mindig beválik, még olyan termék árát is visszakaptam, ami egyértelműen a mi hibánkból ment tönkre. Volt rá fél év garancia, 5 hónap után visszavittem és szó nélkül visszakértem az árát.
Sztem meg vissza fogják adni a pénzt.
Nem babakocsi, de vettünk kb fél éve egy lcd tévét.
Hazahoztuk szar volt.Visszavittük adtak egy ugyanolyan másikat hazahoztuk az is szar volt.Na azt is visszavittük még csak nem is kellett vitáznunk egyből kérdezték hogy pénzt kérünk vissza vagy másik tévét, na mi a pénzt választottuk.
De ha tutira akarsz menni hivd fel a fogyasztóvédelmiseket ott van infóvonal és kérdezd meg nagyon készségesek és mindenben tudnak felvilágositást adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!