Milyen foglalkozású/végzettségű anyukák vagyunk ezen az oldalon? Ki hány éves?
Figyelt kérdés
2009. nov. 7. 13:31
41/56 A kérdező kommentje:
Hát, nagyon sokoldalúak vagyunk:). Mindenkinek a legjobbakat és boldog babázást kívánok! Köszönöm a válaszokat!
2009. nov. 7. 20:49
42/56 anonim válasza:
28 leszek a hónapban,kisfiam jövő hónapban lesz 2. Érettségim+3 szakmám van,a legmagasabb szintű ezek közül és amelyiket igazán szeretem a gyógymasszőr.Ha már anyagilag is megoldható lesz szeretnék az angol nyelv tanulásával is foglalkozni és nagyon szimpi a gyógytornász szakma:)
43/56 anonim válasza:
29 éves leszek most huszadikán,a babám most 26 án 1,5 éves ,családi válalklozásunk van,autofestékbolt.
44/56 anonim válasza:
24 vagyok köztisztviselő ( diplomás főiskolai végzettségű) 2 hónapos a pici lányom
45/56 anonim válasza:
27 éves vagyok, 4 hónapos kislányom van és élelmiszeripari mérnök vagyok
46/56 anonim válasza:
Megmagyarázná valaki, hogy miért kell lepontozni, azt hogy rendőr vagyok?
Na akkor erre írok olyat, amit tényleg le lehet pontozni, dupla annyiért vagyok itthon mint ti és engem vissza vár a munka, nem úgy mint egyeseket.
47/56 anonim válasza:
09.44 nek Miért nekünk írod ezt,miből gondoljátok sokan,hogy a kérdező vagy az egyik válaszoló pontoz le.Lehet olyan teszi,aki nem is írt semmi értelmeset ide.Nem te vagy az első,aki hasonlóan reagál erre,de semmi értelme,sz..d le,hogy vannak hülye emberek.
48/56 A kérdező kommentje:
egyetértek az utolsó válaszolóval, én mindenkinek zöld kezecskét nyomtam. Ne foglalkozzatok a lepontozókkal, nagyon ráérnek!
2009. nov. 8. 20:35
49/56 anonim válasza:
09.44 vagyok, csak kiakadtam.
Ez nem egy olyan kérdés volt amiben tanácsot kértek és az enyém nem felelt volna meg, v. nagyban eltért volna a megszokottól!
50/56 A kérdező kommentje:
egyetértek veled, így megint kaptál egy zöld kezet:) de hidd el, nem érdemes ezzel foglalkozni!
2009. nov. 8. 21:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu