Van valakinek friss tapasztalata a babaszafari.hu-ról?
Korrektek a rendelés és a kiszállítás során?
Egy évvel ezelőtt innen rendeltünk babakocsit. A szállítási határidőt háromszor módosították, de a termék több hetes csúszással sem érkezett meg. Annyiban korrektek voltak, hogy mindig tájékoztattak és elmondták a csúszás okát, ami nem náluk, hanem a gyártó cégnél.volt. Rendesek voltak, mert végül megkaptuk ugyanannak a márkának a raktáron lévö jobb termékét e helyett ( kb 15e ft különbség volt).
2012. aug. 3. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Nekem csak pozitív tapasztalatom van velük kapcsolatban, többször rendeltem már tőlük, mindig korrektek voltak. Viszont mielőtt megrendeled a kérdéses dolgot, jobb ha telefonon megkérdezed tőlük hogy van-e, mert habár a tapasztalataim pozitívak, és ők korrektek, de többször volt már, hogy az adott termék (ami fent van a honlapjukon) marhára nem volt nekik.
2012. aug. 3. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
Két hónapja vettem sportkocsit. Csütörtökön rendeltem, még aznap hívtak, hogy nincs abban a színben, én választottam másikat. Kedden meg is jött, korrektek voltak.
2012. aug. 3. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
Pár hónapja rendeltem tőlük. 1 hétig nem küldtek semmi visszajelzést, aztán elkezdtek hívogatni. De én munkaidőben nem nagyon tudom felvenni a telefonomat, ezért írtam nekik egy e-mailt, hogy inkább e-mailben vegyék fel velem a kapcsolatot, mert telefonálni nem tudok munkaidőben. Erre másnap reggel 10kor megint hívtak, nem vettem fel, erre küldtek egy e-mailt, hogy egyeztetni szeretnének, vegyem fel a telefont. Még egy e-mailt írtam, hogy próbáljunk meg e-mailben egyeztetni. Semmi válasz, csak hívogattak megint. Meguntam, megrendeltem a terméket máshonnan, e-mailben egyeztettünk, 2 nap után kiszállították mindenféle macera nélkül.
2012. aug. 3. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
Hááát...én inkább máshonnét rendelnék a helyetekben! Én a Brendonban még soha nem csalódtam. Babaszafarival már többször megszívtuk. Megrendeltük a komódot, eleve sokat kellett várni, többször hivogattak, hogy módosítsuk az átvételi dátumot mert még nem érkezett meg a termék. Amikor végül elmentünk érte, átküldtek a raktárba, és ott derült ki, hogy még mindig nem érkezett meg. Na akkor a párom nagyon pipa lett és elintézte , hogy ingyen kihozzák pár nap múlva futárral.
Hónapok múlva enyhült ennek a sztorinak a rossz emléke bennünk és benéztünk etetőszékért. A honlapon sorakoztak a jobbnál jobbak, de az üzletben kb. nem túlzok, 3 fajta volt , egyik se az amit kinéztünk, és árban is nagyon drágák. Mondta a nő, hogy ma jött meg a szállítmány. Párom meg, hogy az tök jó mert mi is pont ma vagyunk itt. Ja hát az nem úgy van, mert még ki kell csomagolni blabla. Szóval mentünk a Brendonba és ott megvettük, volt választék és még akció is.
2012. aug. 3. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 A kérdező kommentje:
Nem nyugtatattok meg. Bár mi a rendelés előtt emailben többször egyeztettünk, reméljük nem szívjuk meg.
7/11 AnettZsigri válasza:
Mi már többször rendeltünk a babaszafaritól és sosem volt gondunk velük, nagyon aranyosak és mindig segítettek a választásban is! Időben megkaptuk a megrendelésünket, és a kiszállításnál sem tapasztaltunk problémát! Mi ajánljuk mindenkinek, nagyon jó bolt!:)
2012. nov. 29. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 Csilla81 válasza:
Én igazán szeretem a Babaszafari boltot, többször rendeltem már tőlük!
Innen van a babakocsink, a kiságyunk, és sok kiegészítő, nagyon megvagyunk velük elégedve.
Nekem az például nagyon tetszik, hogy mielőtt kiküldik a csomagot mindig felhívnak, hogy megfelel-e a szállítási nap. Szerintem jó hely!
2012. nov. 29. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Nekem jó tapasztalataim vannak velük kapcsolatban, amikor rendeltem tőlük másnap megérkezett a termék és azóta sincs gondom vele! És kedves volt a telefonos hölgy akivel beszéltem.
2012. nov. 30. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 Erika83 válasza:
En egy Baby Design Lupo hordozóval. Mi is előre kifizettük mivel azt a tájèkoztatást kaptuk,h.2 hèten belül megèrkezik. Már a 4.hónapnál jártunk amikor betelt a pohár. Előhozakodtam a fogyasztóvèdelemmel mire másnap lett hordozó. De mèg nincs vège... Amikor átvettük a hordozót az eladófiu nem tüntette fel az átvètel időpontját. Így a jótállásból buktunk volna 4 hónapot. Es amikor megkertem,szíveskedjèk az átvètel időpontját feltüntetni megkèrdezte gúnyosan,hogy a TB számát nem akarom,hogy felírja? Es meg mindig nincs vege.. Egy hibas termèket adtak,aminek az öve nem működött. A hordozót autósülèskènt is lehet használni. Èletveszèlyes volt. Amikor felhoztam a fogysztóvèdelmet befogták a számat egy hibás,èletveszèlyes termèkkel. Egy újszülött csecsemőnek a biztonsága a gyerekboltnak ennyit számit. Undorító. Többet nem is mentünk hozzájuk.
2015. febr. 25. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: