Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Hibás libero. Mi a teendő?

Hibás libero. Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Tegnap vettem a tescoban 4 csomag 4-es 84db-os liberot,ma vettem észre,hogy nincs hátul gumi.1 csomagot már kipakoltam,és a blokkot sem őriztem meg,mert nem gondoltam,hogy ilyen van.megnéztem,mind a 4 ilyen.most akkor mi van??lehet reklamálni valahol blokk nélkül is?
2010. szept. 4. 22:44
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Utolsó vagyok.

Igen a tesoba most csak 3799 Ft a libero,én is azért hozattam.

2010. szept. 5. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
Basszus, ez nagyon durva! A férjem mindig mondja, hogy ne vegyünk akciós cuccokat a Tescóban, mert azok hibásak, én meg folyton veszekedtem vele emiatt, azt hittem, sznobizmusból mondja. Erre tényleg... :(
2010. szept. 5. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
Nekem is volt egyszer hibás liberó, én írtam levelet levágtam a csomagról a vonalkódot (ha nincs meg nélküle), elküldtem 2 db pelenkamintát és leírtam hol és mikor vásároltam. Kaptam egy csomag pelenkát ajándékba és nem győztek elnézést kérni. A hibásat is felhasználtam, nekem a ragasztóval volt bajom, amint szétszedtem elszakadt, úgyhogy utána ragasztgatnom kellett, de otthonra jó volt.
2010. szept. 5. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
Szuper, most néztem meg, a DM-ben vásárolt nagy csomag ugyanilyen...
2010. szept. 6. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 A kérdező kommentje:

reklamáltam,ezt írták:


Köszönjük szépen levelét. Átmenetileg (néhány hétre) a Libero Mega maxi (84 db-os .) kiszerelés átkerült egy másik gyártósorra. A termék minden specifikációjában megegyezik a korábbi verzióval, de sajnos derékgumirozással nem rendelkezik. Ezúton is elnézését kérjük!



Tekintve, hogy nagyon fontosnak tartjuk a fogyasztói észrevételeket, és fogyasztóink elégedettségét természetesen kicseréljük a terméket.


A reklamáció kivizsgálásához ill a kompenzáció küldéséhez szeretnénk a levelében említett pelenkát megvizsgálni nagy segítség lenne ha tudna küldeni a levelében említett pelenkából (egy darabot) ill. a csomagolások oldalán található gyártási számokat. A gyártási számokat kérem csomagról kivágva elküldeni. A terméket ez alapján tudjuk kicserélni.

2010. szept. 7. 18:34
 16/17 A kérdező kommentje:
a gyártási szám a vonalkód?
2010. szept. 7. 18:35
 17/17 anonim ***** válasza:
a gyártási szám a vonalkód melletti fehér négyzet. azt kell kivágni!
2010. szept. 9. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!