Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Mit tegyen az ember, ha 32...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mit tegyen az ember, ha 32 évesen (jó sok kapcsolatom volt már) keveslem magamat és a fizetésemet a nőkhöz?

Figyelt kérdés
Tanár vagyok egy középiskolában. Albérletben élek, van saját, egész jó 7 éve autóm. Albérletben is minden, új mosógép, új tv, új laptop, stb. Tehát összespórolom amit kell. Saját lakás egyedül (egyedül nem veszek fel hitelt, komoly kapcsolatban természetesen igen) nem lesz, szülői támogatás nincs, miként egyedül van édesanyám évek óta. Azt mondják a nettó átlag itthon 190 körül van. Ehhez képest az ország 65%-a ettől kevesebbet kap a statisztikák szerint. De itt K-Magyarországon kevés átlag feletti fizetést látok. Én 174-et kapok kézhez. Szerintem ez egy bő átlag. Tanulok, tovább képezem magam. Nem nézek ki rosszul sem, koromhoz képest jól tartom magamat, 1-2 évet le is tagadhatok talán (sokan azt mondják). Inkább az idősebb, 35 feletti tapasztalt nők találnak meg, vonzódnak hozzám. Nekem viszont a 30 alattiak jönnek be leginkább. Ott pedig úgy veszem észre, hogy a hiper szupert várják. A 220-50 körüli bért Kelet-Mo-n is. Mérnök v orvos legyél, netán gyógyszerész, rendőrtiszt. Saját lakásod legyen egyedül is. Megalkuvás nincs, 27-30 évesen is várják a tutit. Utána meg azt látom, hogy 35 felett minden 4. nő egyedül van és ebből a legtöbb kapar, hogy legyen valakije, mert se gyerek, se pár. De 30 körül vagy alatt, nem néznek a jövőbe mi lesz, jó egyedül, ha nincs supermen a láthatáron. 25 körül vagy alatt ne is mondom, hogy mi van, tisztelet a kivételnek. Ritka, hogy 30 feletti férfival összejönnek, vagy ha igen, akkor még éretlenek egy jó kapcsolathoz. Volt tapasztalatom gyerekes, habár okos, jól kinéző, jól kereső 21 éves (Bsc után rögtön vezető lett)nővel pár éve. S