Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Szerintetek mit kellene tennem hogy észrevegyen mint nőt?
Év eleje óta dolgozom egy cégnél, pályakezdő vagyok.
Van itt egy férfi aki hihetetlenül teszik nekem egyszerűen lehengerlő kisugárzása van, okos, intelligens, nagyon határozott és sugárzik belőle az erő.
Egyszerűen nem tudom mit csináljak. Rólam annyit kell kb tudni, hogy szép arcom van és jó alakom, sokat is dolgozom érte, hogy ilyen legyen. Gyerek koromban próbálkoztam a modellkedéssel és de nagyon nem volt az én világom. Jobban tetszik ha a fényképező másik oldalán vagyok.
Eddig bármivel próbáltam magamra felhívni a pasi figyelmét szinte egyáltalán nem jártam sikerrel. Bevallom kicsit meglep mert eddig a férfiak eléggé érdeklődők voltam az irányomban kb bármerre jártam szóval ezt most nem tudom hogy kéne kezeljem. Teljesen úgy kezel mint egy másik embert nem pedig úgy mint egy nőt. Nagyon vonzó számomra ez, hogy nem jelölt be facen se és írogat a képeim alá mindenfélét. Egyszerűen úgy bánik velem mint bárki mással.
A cégnél mióta itt vagyok már hárman próbálkoztak be nálam egyébként ráadásul olyanok akikkel nap mint nap együtt kell dolgozzak.
A férfi pontos korát nem tudom, de szerintem legalább 10 évvel idősebb nálam. Én 24 leszek télen. Nem nagyon merek kérdezgetni róla a többiektől egyelőre nem akarom hogy kombináljanak.
Direkt munkakapcsolat nincs közöttünk, én másik csoportban vagyok, elég távol tőle szóval ez nem hiszem, hogy gond lenne. Túl sokat viszont nem tudok róla, elvileg barátnője nincs de ezt nehezen hiszem egyébként.
Ti mit tennétek a helyemben ? Mivel lehet egy ilyen férfit megfogni ?
Semmivel. Szerintem hagyd.
Tudod, a legjobb nő is ronda valakinek. Fogadd el, hogy egyszerűen nem vagy az esete és ezzel a vergődéssel meg még csak szánalmas is leszel a szemében.