Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » A közösségi média egyre...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

A közösségi média egyre nagyobb népszerűsége lehet az oka annak, hogy napjainkban a társkeresésben egyre többen minden hangsúlyt a külsőségekre és az anyagiakra fektetnek?

Figyelt kérdés

Mindenki teljesen görcsösen állandóan azt akarja mostanában sugározni a világ felé, hogy neki mennyire bejött az élet,


hogy mennyire jól néz ki


milyen luxus sportautóval járkál


milyen elit éttermekben eszik


milyen luxus külföldi utazásokon vesz részt


milyen vip helyeken bulizik


És ez nagyban megbélyegzi a társkeresést is, mert természetesen ehhez megfelelő partner kell.


8-9 éve szerintem még nem volt ekkora morális válság, és az értékrend sem volt ennyire eltorzítva.


És ahogy látom ez egyre rosszabb lesz.


2015. nov. 24. 21:30
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:

Köszönöm a tanácsot, valóban ésszerű, csak hogy én nem saját magam miatt aggódom,


hanem a fiatalabb generációért, akik átlagban minden nap több órát töltenek el ilyen oldalakon, és orrvérzésig azt az információt sugározzák a fejükbe,


hogy ha jól nézel ki, és baromi sokat szórakozol minél drágább helyeken (az esetek túlnyomó részében mások által keresett pénzből) akkor elképesztően magas a társadalmi értéked,


ezzel szemben ha keményen dolgozol, tanulsz, könyveket olvasol, építed magadat, segítesz olyanokon akiknek segítségre van szükségük, van egy hobbid amit szívvel lélekkel csinálsz, stb... nem igazán leszel értékes.


Ne értsetek félre, nem akarok képmutató lenni, szerintem is fontos a külső, és a pénz is, de önmagában nem lenne szabad hogy mindent csak ez határozzon meg.

2015. nov. 24. 22:15
 12/13 Fish1 ***** válasza:
Nem csak a közösségi média, hanem mindenféle reklám minden irányból. A reklámok azt sulykolják az emberek fejébe, hogy fogyassz minél többet, minél drágább cuccokból és akkor boldog leszel. (amitől egyszer azt hittem, hogy az egész hajam egyben kihullik, egy mobilszolgáltató reklámja a következő szöveggel: "amit nem posztolsz, az meg sem történt!") Ez jó nagy kamu, mert a pénz boldogságot nem ad, csak biztonságot. Vagy nézz bele egy pasiknak vagy csajoknak szóló magazinba: mind azt ígéri, hogy megmutatja az utat boldogság felé, de ha jól megnézed, mind csak a külsőségekre megy rá, a lelki dolgokra szinte egy se. Vagy nézd meg a híreket: 95%-ban negatív hírek vannak benne, ezáltal félelmet keltenek az emberekben, mert a legjobban manipulálni azt lehet, aki fél. Vagy nézd meg az oktatást: csak racionális dolgokat oktatnak, érzelmileg nem készítik fel semmire a gyerekeket. Vagy nézd meg a szülőket: sokuk egyáltalán nem felnőtt, csak annak látszik. Egy totál negatív lelki hozzáállással nem tudnak pozitív gyereket nevelni, mert rengeteg mindennel nincsenek tisztában. Szerintem ezekeről a manipulatív dolgokról is csak elég kevesen világosítják fel a gyerekeiket, akit meg egyáltalán, annak nem biztos, hogy lesz kiről példát vennie. Az internet hasznos lehet, ha jól használja valaki. Ezer meg ezer önfejlesztő könyvet, anyagot, videót lehet elérni ingyen...
2015. nov. 24. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Persze azokról mindig tájékoztatják ismerőseiket,hogy miylen étterembe vannak,nyaralásról,nagy szerelmekről stb,de mikor vmi gáz van akkor csak bújkálnak,felfüggesztik magukat egy időre,vagy törlik és új profilt csinálnak majd megint minden kezdődik elölről :) Így nyilván azokról akik ott élik életüket,minden nap többször posztolnak az jön le,hogy mennyire frankó élete van.A negatív dolgokról nem fognak kitenni sosha semmit.
2015. nov. 24. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!