Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Mit szóltok, hogy már a politikusok is belátták a férfitöbblet problémáját Magyarországon? Innentől kezdve már bizonyos, hogy nem csak az incelek képzelgése.
Filippínó álláshirdetésnél már kiteszik, hogy "female only". Ami azért érdekes, mert gyári szalagmunkánál teljesen hulla mind1 a gyárnak hogy férfi vagy nő végzi a munkát. Biológiai robotok, akik egy mozdulatsort ismételgetnek napi 14 órában. Csak azért foglalkoztatják őket, mert még olcsóbbak mint az elektronikus robotok. Egyértelműen politikai nyomásra tették ki a "female only" táblát mert a gyárnak biztos hogy mind1, tehát a politikusok is belátták a férfitöbbletet.
Innentől kezdve viszont megdőlt az, hogy ez csak az incelek képzelgése, hogy probléma van a nemek arányával Magyarországon. Én mérnök vagyok, otthon is jól éltem, de 2 éve kijöttem német nyelvterületre emiatt a probléma miatt. Amikor kérdezik tőlem milyen Magyarország, milyen Budapest akkor azt válaszolom (kedvenc válaszom erre): "Penisgeruch in der Luft"
Ebben benne van minden. Valóban Pesten már a belvárosban keveredik a szmog és a fütyi szag a levegőben. Volt is hogy egy német mérnök kollégám mondta erre, hogy ő is hallotta, hogy már lassan minden van ott csak nők nincsenek. Erre mondtam neki, hogy ezt bizony nagyon jól hallottad.
Sokan akik azt mondták eddig, hogy ez hülyeség, ez csak a sötét elméjű incelek képzelgése, nincsen semmilyen férfitöbblet. Azok mit szólnak hozzá, hogy tulajdonképpen a politikusok is elismerték hogy igenis van?
Hát ha maradnak akkor a jelenlegi konstrukción majd módosítani kell mert én amennyire (munkaerő közvetítéses kontakt alapján) tudom jelenleg ezek a szerződések tényleg főleg 5 évekre szólnak. A filiplinok ezt elég komolyan is gondolják mert kvara hiányzik nekik az országuk. Az indiaiak kevéssé ott hallottam hogy felmerült hogy ezt valahogy megprpbaljak kijátszani.