Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Lányok, nektek mennyire hátrány, ha egy férfi az anyjával lakik még 36 évesen? lenne nálatok esélye?

Figyelt kérdés
Még 2 év és hitel nélkül veszek egy kertes házat, amire már az egyetem óta vágytam. Gépészmérnök vagyok egyébként.
2022. jún. 17. 18:11
 1/10 anonim ***** válasza:
84%
Az azért nagyon nem mindegy, hogy otthon lakik, de mellette önálló ember, vagy kvázi eltartott. Előbbivel semmi gond nincs. Sőt, ha visszamegyünk az időben nem sokat, csak 2-3 évtizedet, teljesen általános dolog volt a családi ház, ahol több generáció is együtt lakhatott.
2022. jún. 17. 18:17
 2/10 anonim ***** válasza:
40%
Nem lenne gond egyáltalán. Anyuddal elollózgatnánk az ágyon te meg nézhetnéd az akciót a kanapén ülve és húzogathatnád a kukacot közben. Izgi lenne.
2022. jún. 17. 18:17
 3/10 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek, ment a zöld kéz. Nyilván a ház csak kamu lenne, meg a mérnöki is, de mire rájönne, már meghúznám párszor.
2022. jún. 17. 18:26
 4/10 anonim válasza:
0%
Hányszor teszed még fel ezt a kérdést? Nem lenne egyszerűbb kiemelni a régit lúzer mérnök úr?
2022. jún. 17. 18:27
 5/10 A kérdező kommentje:
Most regisztráltam ide, még nem tettem fel a kérdést. Csak ma láttam egy ilyen filmet, h a pasi végig kamuzott a csajnak. Ez a való életben meddig húzható? Honnan tudná a csaj, h mit dolgozok?
2022. jún. 17. 18:30
 6/10 anonim ***** válasza:
82%
Nem mindegy hogy Pesten veszel kertes házat vagy Miskolc mellett a lyukó-völgyi cigánysoron.
2022. jún. 17. 18:36
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

5#

"való életben meddig húzható?"

Ezzel a hozáállásal semeddig.

A film az nem valóság.

Talán két esetben működne.

1.világ életedben egy utolsó tróger,haszonleső féreg voltál és soha senkivel se voltál őszinte.Mindig hazudsz,igy nem kell félned hogy őszinte pillanataid lesznek.