Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Egy mai férfinak csak akkor van értelme foglalkoznia nőkkel, ha az alábbi dolgokat megszerezte?
#20: Te most ugye csak egy troll vagy?
"Egy 300e nettó amúgy semmi,ennyit a Lidi,Aldi is kifizet pénztárosoknak,meg a full kezdő programozó kollégák kapnak ennyit 22 évesen."
Ja, a pénztárosok annyit kapnak, mint a programozók... :D Műszaki egyetemre jártam és még a kezdő programozók is csak akkor kapnak ennyit, ha valami nagyon szépet tudnak felmutatni az önéletrajzban. A pénztárosok meg bruttóban sem kapnak 300-at.
"Külön lakás meg alap,erre nem is értem miér nincs valakinek igénye?"
Nem igényről, hanem lehetőségről van szó.
21-es ne hidd el,tudod portfolio.hu.Nézz utána szépen.
A kezdők pedig 300-350e kapnak a szakmánkban(programozó vagyok látom), egyik helyen a gyakornok is 220e-t vitt haza.
Ez alatt fejlesztőt te nem fogsz találni max valami kókler gányolót aki max hungrisch is alapfokon beszéli.
Nyilván nem pottyan az ölébe senkinek,csak arra gondoltam 300e nem nagy dolog már.
1. Többet keresek mint 300 kiló
2. Jogsim nincs, nem is szeretnék, bár futná rá simán
3. Ebből kifolyólag autóra sincs szükségem
4. Lakást bérlek egyedül.
Most is össze tudok hozni egy randit, meg akkor is simán volt barátnőm, mikor részmunkaidőben dolgoztam és a szüleimnél laktam.
Ennyit az elvárások listázásáról.
Anyád-tól költözz el!
A többi már nem kell,egy kétszemélyes robogó,egy fürdőszobás lakókocsi a zártkertben egy százezres felfújható jacuzzi,egy ápolt külső,és vállalható megjelenés már elég ahhoz,hogy helyes csajszik hadát hódítsd meg. Mégha alkalmiból is élsz mint e sorok írója 😉
Megint ezek az idióta kérdések... nem varok el olyat a paromtol amit magam nem tudok megtenni megoldani. Akikkel eddig együtt voltam nem volt kocsija , lakása sőt én kerestem több pénzt (havi 1500 €) kapcsolataimban az elején nem is de utána én lettem az ATM automata