Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Hogy hívjam el a kiszemeltemet...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogy hívjam el a kiszemeltemet randizni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Van egy lány, aki nagyon tetszik nekem, viszont fogalmam sincs hogy hívjam el randizni.Mármint úgy értem, nemtudom mit mondjak neki, mert furcsán hangzik az h "gyere randizzunk", viszont ha csak annyit mondanék neki h jöjjön el velem valahová, akkor nem biztos h azt gondolná h akarok tőle valamit. Szóval nemtudom mit kellene mondanom, kérlek segítsetek, még nagyon kezdő vagyok ilyen téren.



2014. márc. 16. 20:49
 1/4 Költőnő? ***** válasza:

mozi:)

ugyan a film alatt nem sokat lehet beszélni, de utána annál inkább;)

2014. márc. 16. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Pl.: mozizas eseten:

-lattad mar a ...-ot? (ha latta akkor kerdezz ra egy masik ra is)

-nem.

-lenne kedved megnezni velem valamikor?

-igen.(/nem)

2014. márc. 16. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Hány évesek vagytok?

Bár ha moziba hívod akkor mindenképp leesik neki bármenni idős is.

Amúgy mennyire ismeritek egymást? Mert ha csak most találkoznátok csak először személyesen akkor a filmezés nem a legjobb ötlet. De ha sulis társak vagytok vagy közös a baráti társaság szóval néhány dolgot tudtok már egymásról akkor oké. :D

2014. márc. 16. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Ha sikerul ra szanod magad, akkor sok sikert!:)
2014. márc. 16. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu