Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Randizásban kérném a segítségeteket?
Figyelt kérdés
Van egy lány a suliban, 1-2szer együtt mentünk suliba. Elhívtam, hogy menjünk el valamerre,(időpont még nincs fixálva) belement, ez azt jelenti, hogy érez valamit irántam? Nekem nagyon bejön, rendes, jó fej és még szép is. Amatőr vagyok még, nem tudom mit csináljak.
Meg merjem fogni a kezét? Kérem olyanok írjanak, akik nem hurrognak le. Köszönöm!
18f
2012. dec. 23. 00:19
1/10 anonim válasza:
Szerintem ne ronts ajtóstól a házba, először még csak vidd el valamerre, érezzétek jól magatokat.
A második-harmadik alkalommal már időszerűbb a kéz megfogása szerintem.
2/10 anonim válasza:
Üljetek le valahova enni-inni. (Te fizetsz.)
Majd az általános beszélgetés közben dicsérd meg, hogy milyen szép a keze, és kicsit simogasd meg...
3/10 anonim válasza:
Ez általába úgy megy hogy nem egyből fogdosod, meg nyalod a pics.áját, ha ezt hagyja akkor komoly kapcsolatra ne számíts köztetek. Komolyhoz elég sok idő kell, meg türelem. Ez amúgy sok mindentől függ, a lényeg az hogy a lényeget lásd az egészbe, tehát jól érezzétek magatokat. Szerintem olyan helyre menjetek el ahol van valami program is amit szerettek mindketten, mittudomén mondjuk Quaddal csapatni a sárba, vagy bármi amit szerettek csinálni, mer ha belegondolsz így könnyen elunhatja magát ő is meg te is ha csak ültök egy asztalnál, és egymás kezét fogjátok. De ezt amúgy elég cinkes dolog neten kérdezni, ezért meg kell dolgozni, mert ez egy egyedi dolog, minden embernél más, mindenki máshogy fogja fel. Csak leírtam a tippemet, de ne vedd komolyan.
4/10 anonim válasza:
Tehát hódítsd meg a kancádat a saját utadat járva.
5/10 A kérdező kommentje:
Ezt értem, de mikor jön el az idő? Hogy tudom észrevenni?