Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Hogy érjem el hogy észrevegye, hogy mire vágyom?
Sajnos nagyon messze élek a családomtól a városban, havonta egyszer tudok hazajárni meglátogatni őket pár napra.
A párommal már 2 éve együtt vagyunk ,ő a családjával él.
Sokszor jól esne, ha az ő családja az én család pótlékom lehetne, de ők teljesen elutasítóak velem, pedig nem is ismernek. Soha nem beszélgetnek velem, nem hívnak el a családi eseményekre.
Igazából már az jól esne, ha néha egy szombati ebéden részt vehetnék, és nem főznék egy főre és nem egyedül kellene elfogyasztanom, mert rettenetesen egyedül érzem magam emiatt.
A másik lehetőség, hogy a párom jön át, és akkor teljes kiszolgálást nyújtok neki (mivel diák vagyok, ő meg csak a legminőségibb termékeket fogyasztja el, nekem egy ilyen egész hétvégés vendéglátás megterhelő anyagilag, főleg hogy semmit nem kapok cserébe).
Mit kellene tennem hogy rájöjjön erre? Nem hívathatom meg magam hozzájuk... Arra hogy milyen rossz egyedül lenni, vagy hogy mennyire nem marad semmi pénzem egy együtt töltött hétvége után, szoktam panaszkodni, de nem veszi a lapot.
22 L
Szerinted szeret? A szerelem, szeretet ettől többről szól.
Majd rájössz, ha találsz egy olyan fiút, aki igazán szeret.
26/f
>ő meg csak a legminőségibb termékeket fogyasztja el
Ennek a gyereknek eléggé ki van nyalva a segge, úgy látom. Egyébként nem igazán tudom, mit kellene tenned, ezt nem hiszem, hogy elő lehet korrekt módon adni. Erre neki kéne magától rájönnie, de ezek szerint empátiából vagy észből nem szorult belé elég, hiszen még a célozgatásaidat sem érti meg. Nálam az ilyesmi magától értetődő.
A Kétségek Éjfeketén Tornyosuló Monolitja