Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
9 év után mélyponton a kapcsolatom. Nem tudom mit tegyek?
Családom,barátaim évekig elleneztèk a kapcsolatom,de végül beletőrődtek,azt mondták majd magam rájövök és azóta senki nem szólt bele.
Attól tartok mégis bekövetkezik, amiről beszéltek.
2 éve építkeztünk,csodás házunk van,de a párom semmiben nem segít itthon. Minden rám marad a háztartásban. Már odáig jutottunk, hogy a szennyesèt is nekem kell összeszednem,mert azt nem képes kidobni a szennyestartóba. Elvárja, hogy az ételt elé tegyem, még csak arra se képes, hogy megmelegítse,mert szereti,ha kiszolgálom. Szó szerint semmit nem mozdít meg. Hiába kérem, hogy segítsen be picit, elég ha kiviszi a szemetet vagy a lefolyót kitakarítja helyettem vagy bármit,de semmit nem tesz. Ő sokkal jobban keres,mint én és kezdem azt érezni, hogy úgy gondolja, mivel én rosszabbul keresek(tanár vagyok) ez jár neki. Ez pár hete fogalmazódott meg bennem, amikor mondtam neki, hogy nekem is jól esne,ha egyszer meglepne egy reggelivel vagy segítene és az volt a válasz:majd ,ha te tankolod az én autómat akkor! Annyira megalázó volt.... sajnos nem túl jó a pedagógus fizetés.
Nagyon rossz évek állnak mögötünk. Több vetèlèsem volt,a covid miatt bezárt a vállalkozása és nem dolgozik. Tudom, hogy depis ez miatt,de nem viselkedhet így velem.
Ráadásul most ő egész nap otthon van, én dolgozom. Hazamegyek és azt látom,hogy csak játszik. A pohár is az asztalon amiből ivott.
Annyit nyeltem,de már nagyon nehezen megy. Annyira szomorú, hogy a szüleim mindig ezt mondták, hogy minden rám fog maradni és tényleg igazuk lett.
Egyszerűen nem tudom mit csináljak? Van saját lakásom és lenne hova mennem,de fèlek meglèpni.
Ez egy elnyomó, bántalmazó kapcsolat. Mi az, hogy ordít, amiért te nem teszed a szennyesbe az ő ruháit? Az ő eszköze ez a leko terror és az, hogy anyagilag függésben tart.