Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Milyen esküvőd volt? Jól sikerült? Mennyi idővel előtte kezdted el szervezni? Mit csinàlnàl másképp?
Sziasztok! :)
Párommal 5 éve vagyunk együtt és jövő szeptemberben szeretnénk esküvőt tartani. Körülbelül 40-45 főt fogunk meghívni.
Nektek hogy sikerült a lakodalom része? Érdemes tartani szerintetek amúgy lagzit? Igazából tanácsokat szeretnék kérni, akármi ami eszetekbe jut! :) Saját tapasztalatok stb.
Köszönöm szépen előre is! :) 23/L
Ha olyan lagzi lesz, ahova kell zenekar, vőfély, felszolgálók, személyzet, akkor nem éri meg spórolni a vendégek számán, mert nem a kaja kerül sokba, hanem a lagzi személyzete. Akkor pedig minél több vendéget hívsz, annál több jöhet vissza a nászajándékokból, menyasszonytáncból. Tehát ha csinálsz lagzit, akkor nem fogja megérni kis létszámú vendéggel. Kivéve, ha egyszerű lagzit akarsz, lesz mondjuk egy DJ vagy valami hasonló és nem lesz vőfély. Ezt csak azért mondom, mert gondolom a 45 fő a spórolás miatt lett kitalálva. Sokkal drágább a lagzi, ha kevés a vendég. Szóval ennyi főre is csinálhatsz lagzit, de akkor az legyen családias, ceremóniamester és minden flanc nélkül akár otthon a kertben bográcsolva vagy csak egy állófogadás. Vagy voltam egy olyan esküvőn, ami után csak egy ebéd volt egy szuper étteremben, fantasztikus fogásokkal, de nem volt semmi buli, se zene, se mókamester, csak ettünk, beszélgettünk egy jót, aztán 2-3 óra múlva ment mindenki dolgára. Az egyik legjobb "lagzi" volt, ahol valaha is voltam. Visszanézve a mi lagzinkat, kiábrándítóak a felvételek. Én nagyon jól éreztem magam, sokat táncoltam, pedig utálok táncolni, szép volt a ruhám, boldog voltam. Csak utólag visszanézve a felvételeket, amikor levettem a hangot és a mulatós zene nélkül néztem a videót, az a sok unott arc, amin az van, hogy mikor lesz már vége???
Már nem így csinálnám, nem kéne hajnalig tartó buli vagy ha igen, akkor csak szűk körben nagyon családiasan.
Nagyon szépen köszönöm az eddigi bő válaszokat! ☺️
Igazság szerint nem a spórolás miatt szeretnénk ilyen kevés embert, hanem mert elég kicsi a csalàdunk. És az hagyján, de furák is :D
Szóval hiába akarnék, nem tudnék 150 főt összehozni :D és akkor úgy jönne ki 45 fő kb, hogy kettőnk családja plusz barátok.
Én is arra gondoltam egyébként, hogy polgári ceremónia majd utána egy elegáns, szép étterem, finom ételekkel, sütikkel, tortàkkal és utána menjen mindenki a dolgára :D de az meg hogy néz ki már??! :/ :D
Az esküvő előtt 1 hónappal bejelentettük a városházánál, mert annyival előtte kötelező. Akkor kaptunk időpontot is a házasságkötésre. KB másnap foglaltunk étteremben helyet, kitaláltuk a menüt, nagyjából elterveztük, hányan leszünk. (18-an lettünk). Utána a ruhákat vettük meg meg a gyűrűt. Tortát is rendeltünk. Felhivtuk telefonon akit el akartunk hívni. Az esküvő napján találkoztunk a városháza előtt, megvolt a szertartás, utána elmentünk az étterembe, utána ment mindenki haza. Én előtte délelőttös voltam, 2 ig dolgoztam, 3 kor volt az esküvő, fél 5 kor a kaja. KB. 5-6 éve volt. (házasok vagyunk azóta is, az esküvőkor már volt egy 3 eves közös gyerekünk, most már 2 van, 9 és 1,5 évesek, akkor már jártunk kB 9 éve.)
30/F
Kb. 1 évvel előtte kezdtük szervezni. Szerintem jól sikerült, én szuperül éreztem magam, odafigyeltünk a vendégeinkre, és nem a pénzre mentünk. Lehet, hogy ez már balekság, de fizettük mindenki szállását, szerveztünk fuvart a vasútállomástól a helyszínre és vissza, és fogadtunk bébiszittereket a kisgyerekeseknek; csak hogy mindenki jól érezhesse magát. 53-an voltunk. Ha szeret táncolni a násznépetek, akkor legyen lagzi, nálunk nagy buli kerekedett, mondjuk a zenekarunk nem a Hopp, te, Zsiga-vonalat hozta, hanem retrót játszott.
Amin változtatnék: kicsit több dekort rendelnék a kinti ceremóniára, de nem számítottunk rá, hogy kinti helyszínen lehet, végül kifogtunk egy gyönyörű, napsütéses, meleg októberi napot :)
Ami jól sült el: tornacipőt viseltem, volt ceremóniamesterünk, menyecsketánc, de nem pénzért, hanem jókívánság-cédulákért, kihelyezett ceremónia mindenféle sallang (homoköntés meg ilyenek) nélkül, köszönőajándék helyett cukrászda által készített sütisdoboz búcsúzóul, közös reggelizés másnap reggel a násznéppel.
2004-ben volt a neuschwanstein-i kastelyban (ugy tudom ma mar nem lehet ott eskuvot tartani)
3 evvel elotte kezdtuk el szervezni, mivel eleg nehez volt ott lebonyolitani egy eskuvot, plane ugy, hogy Magyarorszagrol is jottek vendegek.
Nagyon nagyon jol sikerult, volt nagy dinom-danom, mi is masnap reggelig maradtunk plusz a kozeli szallodaban meg tartottunk masnap egy kis osszejovetelt.
Annyit csinalnek maskepp, hogy nem bonyolitanam tul a dolgokat, mert egyszerubben is meg lehetett volna oldani egy s mast (etelek, programok..)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!