Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Lehet ebből valami? Én diák vagyok, ő tanár.
Az egész úgy egy fél éve kezdődött.nagyon beleszerettem egy iskolánkban tanító tanárba. Mikor megtetszett, még nem tudtam, hogy tanár,csak láttam a sulinkban párszor. Drámát tanít, művészlélek, pont az ideálom..
Ha jön velem szembe, mindig mélyen a szemembe néz és gyakran veszem észre, hogy messziről stíröl. Én 16 éves vagyok, ő kb 28. Annyira nagyon tetszik..a barátnőm szerint nem lehet semmi, mert hát mégiscsak tanár, de én egyszerűen nem bírom már, teljesen belezúgtam. Minden percben rágondolok, az iskolában mindig elmegyek ahhoz a teremhez, ahol órája lesz, csakhogy láthassam. Folyton nézeget,nem hiszem, hogy hidegen hagynám. Engem nem tanít, így lehetne valami? Esetleg titokban? Vagy nagyon nagy bűn, ha egy tanár és egy diák összejönnek? Annyira el vagyok keseredve, mindennap látom és képtelen lennék túltenni magam rajta.
16/L
nem te lennél az első, aki rajong egy tanárért.
hogy a kérdésedre válaszoljak: NEM! nem lehet belőle semmi. jobb ha nem is reménykedsz. függő személyekkel fajtalankodni súlyos következményekkel jár.
nem lehet h azért néz h már megint mi a fenét keresel azon a helyen ahol ő van? Nem ciki kicsit h ennyire koslatsz utánna? Sztem azt gondolja h kis szeleburdi fruska vagy. Bocsi, de nekem is van fiatal tanárom és nem győzi mesélni h a mai lányok azthiszik h mert rájuk néz már teljesen beléjük is van esve. És mindezt vihogva tálalja...ergo kb kiröhögi őket. Sőt, még a feleségének is mondta h mi a szitu.
Ilyenek a tanárok. Diákot nem vesznek figyelembe. Max jót tesz az egójuknak h a fiatal generációt is meg tudják bolondítani...
Szerintem nem reménytelen.Én egy évig voltam együtt az angol tanárommal titokban,és azért lett vége mert beleszerettem másba.
17/L
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu