Erről mit gondoltok?

Figyelt kérdés

Felszolgalo vagyok, vasarnap nagyon sokan voltak. Ki szolgáltam 1 párt akik nagyon szimpatikusak is voltak. Ajánlottam nekik finom bort és pálinkát. Aztán fizettek, volt náluk 10% kedvezményes kupon ami egyebkent nem jár ha kartyával fizetnek de jo fej voltam megadtam. adtak 700 ft borra valót,

Erre este írnak az üzletvezetőnek egy gusztustalan stílusban hogy én 2 pálinka helyett 4 et ütöttem fel, es hogy gratulálnak meg szomorú, es hogy nem kellett volna oket hulyenek meg részegnek neznem, amit fogalmam sincs honnan vesz, meg navval kezdtek el fenyegetőzni. Tenyleg ránk jon a nav ha ezt jelentik??

Meg hogy a 10% vissza kell valahogy teriteni a háznak. Az engem mit érint?

Igen veletlenul 4 et ütöttem fel. De ha felhívják az ettermet normalisan hogy hiba történt. Elismerem elnezest kérek. Meg mondom nekik hogy másnap jöjjenek be, oda adom a pénzt és még meg is hívom őket egyre. Nem iģy kene? Es nem egybol embertelen modon?. Most vissza kell nekik utalni, oke de a borra valomat is :D istenem....



2018. okt. 24. 12:13
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
54%
Iratkozz be tetszőleges vendéglátó vagy akár eladó szakra! Ő Vevő. Ha ezt csinálja, ezt csinálja. Egy-egy ilyen kis kiadás belefér, ha a vevő elégedettsége a tét. Korrektnek és készségesnek maradni pedig ingyen van, és ha jól sikerül, a cégnek lesz ingyen reklám, néha egészen beláthatatlan mértékben és ideig. Persze lehet tyúkudvart is játszani, meg sírni a csőd szélén teperés miatt...
2018. okt. 24. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
85%
Valahol megértem a fiatal párt, mert már engem is nagyon sokszor basztak át étterembe, emiatt már nem is nagyon járok. Gondolom nekik sem ez az első alkalom emiatt voltak ennyire hevesek.
2018. okt. 24. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 evimeri válasza:
43%

Én ha soknak találom a azámlát, azonnal megnézem és helyben reklamálok. Nem egyszer fordult már elő ilyen vásárláskor. Ha otthon vettem észre, benyelem a veszteséget. Utólag bebizonyítani, hogy tényleg annyi volt-e az annyi nem könnyű.

Én is vendéglátóztam, de elegem lett a sok filléreskedő emberből. A seggüket ki kellett nyalni " mert a vendégnek, mindíg igaza van". De egy fillér borravalót nem adtak volna. Ez főként a felkapszkodott újgazdagokra volt jellemző.

Az unokahúgom férje felszolgáló egy belvárosi étteremben. Nem rég mesélte szegény, hogy most a külföldi fiatalok szoktak rá nagyon, hogy fizetés nélkül távoznak. A tulaj ezt meg benyeli, mert nem tud velük mit kezdeni. Szegény felszolálók meg 16 órákat talpalnak sokszor a semmiért, mert a fizetésük a borravalóból van.

Undorító némelyik ember. Az eladót, felszolgálót semmibe nézi.

Persze van ellen példa is.

2018. okt. 24. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

Pincér elérhetősége: felhívom az éttermet!

Ne hasonlítsunk ossze egy drágább etelt ket feleshez.


Siettem pont mert mindenki mcDonaldsba képzelte magát es pont nem néztem át a számlát. De ott van a számlán feketén fehéren egyből rá nezhetnek es ott van, nem fogok magam ellen dolgozni... nem is értem...

2018. okt. 24. 22:29
 15/17 A kérdező kommentje:
Akkor sem helyes szerintem így kell megoldani egy problémát... ezért tart itt az emberiség ahol... amire a legjobban kíváncsi lettem volna hogy ilyet bejelentenek a navba egyből foglalkoznak vele??
2018. okt. 24. 22:31
 16/17 Mojjo ***** válasza:
A navba ilyesmit hiába jelent be, nem történt semmiféle adócsalás, trükközés áfakódokkal, nem számla nélkül távoztak, szóval ilyesmivel elhajtják őket a fenébe.
2018. okt. 24. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
92%

Érdekes dolog ez. Ha ez a kérdés attól a pártól jött volna, mindenki azt írta volna, hogy le kell húzni a neten ha van rá lehetőség, google-ben lepontozni, felhívni az üzletvezetőt, a panaszkönyvbe beírni és feljelenteni őket. 100%, hogy ez történt volna. Most te vagy ennek áldozata, így hirtelen mindenki nagyon humánus és együtt érző.

Egy pillanatig ne higgy az embereknek!

Ez a stílus, ami ma annyira elterjedt, hogy mindennek nekirontunk a lehető legembertelenebb módon, ez javarészt az internetes kommunikációnak köszönhető. Hisz itt bárki mondhat, írhat bármit, nem kell számolni azzal, hogy bárkinek is a szemébe kell nézni. Ez egy olyan lehetőséget nyújt konfrontálódásra, hogy abba addig állunk csak benne, amíg akarunk, s az ami leginkább befolyásolhat minket abban, hogy milyen stílust engedünk meg magunknak az itt nincs, nincs mögötte arc, test, ember. Csak szavak... olyan szavak, amik sosem hagynák el a szánkat ha szemtől-szemben állunk egymással.

Ők sem mertek eléd állni... Sunyi módon a hátad mögött.


Dehogy jön rátok a nav! Ne parázz ezen. Gondolom én a főnököd bevallotta, hogy hiba történt, felajánlotta, hogy ezt téríti és elnézést kért. Ennek írásos nyoma van, ha nem fogadják el, az az Ő bajuk. Én is sokszor elszámoltam már magamat, előfordul. Mindenki navval kezd el fenyegetőzni (egyrészt ebben a szituban közük nincs hozzá), a valóság az, hogy a törvényeink olyanok, hogy a fogyasztónak kb. semmihez sincs joga a fogyasztáson kívül, ennek már voltam áldozata párszor.


Szar helyzet biztos, mert alaptalan vád ért, de próbáld túltenni magad rajta. Egy felszolgáló annyi hülyével találkozik legalább, mint egy orvos vagy egy pap. Nehéz üzem.

2018. okt. 25. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!