Nektek bejönne ez a kedvesség egy frissen nyíló pizzériától?
Adott egy nyugat-magyarországi kisváros.
Az emberek általános jómódban élnek Ausztria közvetlen közelségének hála, rengeteg pizzát rendelnek, mégis mindössze egyetlen kiszállítós, éjszakábanyúlóan nyitva lévő egység van a városban.
Az ételük közepes, órákat képesek késni, a személyzet nem illemtudó, s gyakorlatilag semmilyen marketingtevékenységet nem végeznek- igaz, nem is kell nekik, így sem bírják a melót.
Rájuk szeretnék nyitni, s- kiölve a megszokás hatalmát az emberekből- minél gyorsabban átvenni a vezető helyet.
Ehhez egy nagyon erős nyitómarketinggel indítanék, kíváncsi vagyok a véleményetekre, mint helyi lakos, mit szólnátok ehhez!
A rivális pizzériában dolgozó pultos kinyomtatta a rendszerükből az első 300, legtöbb pizzát rendelő címet.
Ehhez még hozzácsapnék a címlistához 200 szebb ingatlant a városban.
500 pizza beszerzési és elkészítési ára minimális költség, 1-2 pizzát mindegyik címre kivinnék én magam, mint tulajdonos, teljesen ingyen.
Természetesen nem említeném, honnan van a cím (véletlenszerű kiválasztásnak gondolnák), csak kedvesen bemutatkoznék- jó megjelenésű, remek beszédkészségű emberként írnám magam körül-, elmondanám, hogy most nyitunk és minőségi alapanyagokból remek pizzákat szeretnénk készíteni, hoztunk egy kis ingyenes kóstolót, átadnám mellé az igényes szórólapot és hűtőmágnest, esetleg annyit kérnék viccesen a két pizza ellenében, hogy a telefonba mentsék a számot: "pizzarendelés".
40 perces kiszállítási garanciát vállalnánk, az első 2 hónapban minden féláron (!) lenne (nem érdekel, ha pár hónapig veszteséges, csak szokjanak oda), s tényleg jót adnánk jó áron.
Ezen felül később is lenne kuponakció, stb.
Ami még plusz ötlet, hogy abszolút beszerzési áron szállítanánk ki italokat is (legfeljebb nagykerár+ 10 százalék a hűtés/tárolás költségére), ezzel nagyon sokat lehetne nyerni, hiszen ha valakinek italra is szüksége lenne, automatikusan oda telefonálna pizzáért, míg alapvetően elhanyagolható lenne a kiszállított ital forgalma, így nem vesztek semmit.
Tehát, szummázom: kisvárosban éltek, egy pizzéria van.
Nyit egy új, kopog az ajtótokon a tulajdonosa, kedvesen átnyújt 2 ingyen pizzát, bemutatkozik, szórólapot és hűtőmágnest mellékel, illetve megemlíti a nagykeráras italkiszállítást és a több hónapnyi féláras nyitási kedvezményt, valamint a 40 perces kiszállítási garanciát.
Megpróbálnátok a váltást, adnátok esélyt a helynek?
Teljesen felesleges így strapálnod magad.
Ha ingyen csak úgy a semmiből kihoznál nekem egy pizzát, hirtelen nem arra gondolnék hogy juj de jó, hanem hogy nem merem megenni, azt sem tudom mi ez, vagy honnan van.
Ha egy pizzázó van, akkor csak igyekezned kell gyors kiszállítást, és finomabb ételeket biztosítani.
Az ár tapasztalatból mondom hogy mindegy, ha nem kell sokat várni az ételre, és finom is, nincs lesajnálva az adag.
Nyitási akció belefér, mondjuk ha 2 pizzát rendel, akkor egy üdítő ajándék.
Tehát igazából a minőségre és a gyorsaságra kell odafigyelni.
Én időgaranciát nem vállalnék, mert ha helyben sok a fogyasztás, akkor a szakácsok beúsznak.
Vendéglátásban dolgoztam sokáig én ezeket tapasztaltam
Túlzóan hangzik, túlvállalva az ésszerű kereteket. Ha rád szakad a sok olcsó üdítőre vágyó vevő és te sem tudod vállalni az elkészítési és kiszállítási határidőket, akkor nem ért semmit az egész. Ha árat is emelsz mellé mert nem jön ki nyereségesen a dolog, akkor megint bukta.
Más személyes adatainak jogosultság nélkül való kezelése pedig a GDPR után kritikus. Az összes érintett akinek az adataival visszaéltél sérelemdíjra jogosult. Egy ember is le tud nullázni vele (20 millió euróig vagy a teljes éves bevétel 4%-ig terjedhet az összeg), hát még több tíz vagy száz.
Te beteg vagy.
Garantált a csőd, ha ennyire álomvilágban élsz.
Az ötletek nagyrészt vagy feleslegesek, vagy jogsértők, vagy túlbuzgók, vagy nem rentábilisak...
Igazából ami fontos lenne, hogy jó pizzák készüljenek. Arra pedig semmi garanciát nem ad a marketing-cunami. És az sem garancia, ha ellopatod a konkurencia receptjeit.
Szerintem több szerénység kellene részedről.
jó az ötlet, de ne add fél áron a pizzát
ha utána felemeled, alig marad vevőd
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!