Mi a véleményetek arról, hogy ha egy nagyobb késés (egy, másfél óra) miatt a vendég visszaküldi a futárral a megrendelt ételt?
Kedves útolsó: javaslom, mielőtt válaszolsz egy kommentre, olvasd el többször is, mert látom a szövegértés nem az erősséged, kiragadtál egy mondatot a teljes egészből, és arra reagálsz, gratulálok. Ha elolvasnád a kommentemet figyelmesen rájönnél hogy amit leírtál kb. Én is azt írtam le, más szavakkal.
Szeretem a trollokat... :)
És nem tudom mióta a vásárló dönti el hogy a panasza jogos vagy sem. :D kinevezted magad fogyasztóvédelmi elnöknek?
Szasza, te pontosan az ellenkezőjét írtad.:-) Szerinted a vevőnek kell "órákkal előbb" a rendelést feladni, neki kell érdeklődni, mikor szíveskednének kiszállítani a cuccot, és ha késik a kaja, szintén neki kell érdeklődni, hogy ugyan mikor lesz majd ideje elfáradni hozzá a futárnak. Ellenkező esetben egy tapló, aki a szegény vendéglős idejét és pénzét pazarolja.
Vele ellentétben én képes vagyok szöveget értelmezni, javaslom, próbálkozz te is. Ezenkívül érdemes fejleszteni magad üzleti szemlélet terén is, ha sikeres akarsz lenni...Ha ételrendelésről van szó, akkor a vevő nem kaját vesz, hanem szolgáltatást, amibe beletartozik a korrekt, udvarias tájékoztatás, a pontosság és a jó étel - ebben a sorrendben. Nem szívességet teszel, hanem szolgáltatást adsz el pénzért, ha sz..r az árud, akkor a nyakadon marad. Azt pedig, hogy az árud NEKI jó vagy nem, a vevő dönti el, bármilyen meglepő is a számodra.:-)
Utolsó te teljesen hülye vagy vagy csak tetteted?!
Az étteremnek kutya kötelessége akkora személyzettel rendelkezni, hogy teltház esetén is a megszokott időben kihozzák az ételt.
Ahol fél óra nem elég a leves vagy előétel felszolgálására ott igencsak gondok vannak, és jogosan reklamál a vendég.
Ha ennyire rossz a szolgàltatàs a minimum az hogy az ajtóban jelzik mikor asztal után kérdezel hogy akár egy óra is lehet mire ki tudnak szolgálni.
Szasza, ha én kések a munkahelyemről önhibámon kívül, akkor felhívom a főnökömet vagy a kollégámat, akinek hátrányt okozok ezzel, elnézést kérek, és megmondom, ha tudom, hogy körülbelül mikor tudok beérni. Ugyanis úgy vélem, ez a minimum, ami elvárható. A futárnál is ott van a telefonszám, a diszpécsernél is, ha kapok akár csak egy sablon SMS-t, hogy bocs, a kiszállítás előreláthatólag 30 percet késik, akkor vagy tudomásul veszem, vagy felhívom a diszpécsert, hogy lemondjam a rendelést, vigyék másnak. Utóbbira lényegesen kisebb az esély, mert megkaptam a korrekt, udvarias tájékoztatást, ami, ugyebár, a szolgáltatás része kell, hogy legyen.
Ha van még kérdésed, szívesen segítek.:-)
az az alapvető probléma, hogy te továbbra is a vevőtől várnád el, hogy proaktívan érdeklődjön olyan infók után, amiket alapból, kérdés nélkül meg kell kapnia. Senki nem fog úgy rendelést leadni, hogy tájékoztatják róla: egy (vagy másfél) óra a kiszállítás, de neki 20 perc múlva kell. A másik, hogy ne várj empátiát, ha tojsz a vevőd fejére.
Sajnálom, ha ezeket még mindig nem sikerült megérteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!