Pizza di Casa-tól rendeltünk, a pizzában két átlátszó nagyobb műanyag darab volt, nincs semmilyen e-mail vagy egyéb elérhetőségük ahol panaszt tudnék tenni?
Azt még elnézem, hogy a pizza totál el van égetve, de hogy átlátszó műanyag darabkák vannak benne... majdnem kitört a fogam! Az oldalukon a kapcsolat menüpont "feltöltés alatt". Mi a teendő ilyenkor? Esetleg hívjam fel őket, vagy mit csináljak? Le is fényképeztem az ominózus darabkákat, e-mailben szívesen csatoltam volna, mi mindent sütöttek az ételbe.
Tudom, hogy gyerekes ezen felhúzni magam, de ha ne adj' Isten ezt egy kisgyerek eszi... jobb bele sem gondolni.
tedd ki a képet a fb oldalukra :)
Vagy az sincs nekik?
Nincs nekik egyébként Facebook oldaluk, de most így megnyugodott a lelkem, mert tudtam írni e-mailt.
Szerintem az ilyesmi reklamációból azért nekik is van hasznuk, még mindig jobb, ha hozzájuk megy a visszajelzés, mint mondjuk a fogyasztóvédelemhez, de ez már csak az én véleményem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!