Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Pizza di Casa-tól rendeltünk,...

Pizza di Casa-tól rendeltünk, a pizzában két átlátszó nagyobb műanyag darab volt, nincs semmilyen e-mail vagy egyéb elérhetőségük ahol panaszt tudnék tenni?

Figyelt kérdés

Azt még elnézem, hogy a pizza totál el van égetve, de hogy átlátszó műanyag darabkák vannak benne... majdnem kitört a fogam! Az oldalukon a kapcsolat menüpont "feltöltés alatt". Mi a teendő ilyenkor? Esetleg hívjam fel őket, vagy mit csináljak? Le is fényképeztem az ominózus darabkákat, e-mailben szívesen csatoltam volna, mi mindent sütöttek az ételbe.


Tudom, hogy gyerekes ezen felhúzni magam, de ha ne adj' Isten ezt egy kisgyerek eszi... jobb bele sem gondolni.


2016. okt. 26. 19:00
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
Ebben teljesen igazad van. Engem tényleg csak az zavar a legjobban, ha belegondolok, hogy mondjuk a 3 éves kicsi unokahúgom is mennyiszer eszik pizzát, simán lenyelheti, nagyon veszélyes.
2016. okt. 26. 20:02
 12/20 anonim ***** válasza:
87%
Már egy órája fontolgatod, nagyon szívesen búsongunk veled, de nem tudjuk helyetted felhívni őket.
2016. okt. 26. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
100%
Igen, veszélyes, ezért sem szabad ennyiben hagyni.
2016. okt. 26. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
100%
kepfeltoltes.hu - ra tedd már fel a képeket légyszi, nagyon kíváncsi vagyok
2016. okt. 26. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
100%

tedd ki a képet a fb oldalukra :)

Vagy az sincs nekik?

2016. okt. 26. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
100%
Írd meg a sztorit a Tékozló Homárra: homarbox2014@gmail.com
2016. okt. 26. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:

[link]


[link]


Nyilván nem túl étvágygerjesztő képek, de ha kiváncsi vagy rá azért feltöltöttem. Felhívtam őket, a diszpécser hölgy nagyon rendes volt, kaptam egy e-mail címet amin tudom jelezni a panaszt, mondta, hogy képet mindenképp csatoljak, és hogy nagyon kellemetlen és sajnálja az esetet.

2016. okt. 26. 20:25
 18/20 A kérdező kommentje:

Nincs nekik egyébként Facebook oldaluk, de most így megnyugodott a lelkem, mert tudtam írni e-mailt.


Szerintem az ilyesmi reklamációból azért nekik is van hasznuk, még mindig jobb, ha hozzájuk megy a visszajelzés, mint mondjuk a fogyasztóvédelemhez, de ez már csak az én véleményem.

2016. okt. 26. 21:32
 19/20 anonim ***** válasza:
20%
Hihi milyen makimajom ujjaid vannak :D
2016. okt. 26. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 A kérdező kommentje:
Az mit jelent? :D
2016. okt. 26. 22:51
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!