Pizza di Casa-tól rendeltünk, a pizzában két átlátszó nagyobb műanyag darab volt, nincs semmilyen e-mail vagy egyéb elérhetőségük ahol panaszt tudnék tenni?
Azt még elnézem, hogy a pizza totál el van égetve, de hogy átlátszó műanyag darabkák vannak benne... majdnem kitört a fogam! Az oldalukon a kapcsolat menüpont "feltöltés alatt". Mi a teendő ilyenkor? Esetleg hívjam fel őket, vagy mit csináljak? Le is fényképeztem az ominózus darabkákat, e-mailben szívesen csatoltam volna, mi mindent sütöttek az ételbe.
Tudom, hogy gyerekes ezen felhúzni magam, de ha ne adj' Isten ezt egy kisgyerek eszi... jobb bele sem gondolni.
Jézusom milyenek itt az emberek! Gondoltam ilyenkor egy e-mail, vagy egy postacím a minimum, nem az a telefonszám, ahol a diszpécser a rendeléseket fogadja. Nem hinném, hogy ő a panaszommal tudna bármit is kezdeni.
Kár volt ezért hozzászólnod a kérdésemhez, ne haragudj.
De igen, mi is a pécsiből a rendeltünk! Én sajnos nem vágtam, mindkétszer ráharaptam. Egyáltalán azt sem tudom, hogy mik lehettek azok a darabkák, így, hogy átlátszó, az embernek esélye sincs észrevenni. Ez így nagyon nincs rendben.
Te utólag csináltál valamit esetleg, vagy annyira nem zavart?
Hát én most nagyon fontolgatom, hogy szólok akár telefonon. Nyilván ha lenne telefonszámon kívül bármilyen elérhetőség, akkor nem is lenne kérdés.
Sajnálom, hogy Veled is ez történt, nem szabadna, hogy ilyen dolgok megessenek.
Szóljatok!
Ha nem szól senki sem, akkor azt hiszik, hogy bármit megtehetnek következmények nélkül.
Ha nem normálisak, amikor felhívod őket, akkor közöld, hogy a fogyasztóvédelmi hatóságnak fogsz szólni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!