Bunkóság elmenni itthonról, ha kaját rendeltem, de nem hozták időben?
Sziasztok!
Rendeltem ebédet, a honlapon az állt, hogy 60 perc a szállítási/elkészítési idő. Ennek már több mint másfél órája, de még nem jelentkeztek. Nyilván rászámoltam én is valamennyi csúszást, de programom van délután, szóval ez egy dolog, hogy éhes vagyok, de most bunkóság, ha elmegyek itthonról?
Na felhívtam őket már másodszor, mert előre fel se vették, aztán kérdeztem, hogy mi van már..erre mondták, hogy már úton van, de ja, kicsit megcsúszott a konyha..Hát mondom, oké, én elég türelmes ember vagyok, de 3-kor le kell lépnem, szóval vagy ideérnek addig, vagy nem leszek itthon..Aztán pont most ért ide a futár, szóval rohanok kajálni..
Köszi a válaszokat!
Szerintem ez egy szerződés, és minden szerződés kétoldalú (kell, hogy legyen). Az egyik az, hogy ők vállalnak egy szerződési határidőt, a másik pedig az, hogy te ezen a határidőn belül otthon vagy, és várod őket. Ha megcsúsznak, mert ez ugye előfordulhat, akkor a minimum részükről, hogy felhívnak, elnézést kérnek, és közlik az új határidőt, illetve tudomásul veszik, hogy te ezek miatt elállsz a szerződéstől, azaz nem várod őket tovább otthon, lemondod a megrendelést.
Így lenne korrekt.
De látom, megoldódott a probléma, jó étvágyat az ebédhez, jó szórakozást utána, és legközelebb más cégtől rendelj!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!