Minden étteremben van panaszkönyv?
Vásárlók könyvének hívják, most már nem csak a panaszokat, az elismeréseket is ott lehet jegyezni.
Egyébként ha megetted, amit elébed raktak, és úgy távoztál az étteremből, hogy akkor nem volt semmi panaszod, ne hidd, hogy így, utólagos beírásodat bizonyítani tudod, hogy valóban az ott elfogyasztott ételtől lettél beteg!!!
Akkor kellett volna kikérned a vásárlók könyvét, amikor még volt a tányérodon kaja = bizonyíték, hogy az romlott, emberi fogyasztásra alkalmatlan, stb. stb. Más dolog, ha egy blúzt, cipőt, stb. utólag blokkal együtt visszaviszel, de egy elfogyasztott ételt???
Utólag így már semmi esélyed!!
De ha nem tudod bizonyítani, hogy már romlott állapotban hoztad el a kaját onnét, és azt sem tudod bizonyítani, hogy nem hagytad a fűtött helyen, és nem hajnal 4-kor etted meg... tehát nem tudod azt bizonyítani, hogy nem nálad romlott meg, hanem már eleve romlott kaját hoztál el.
Másrészt azt sem tudod bizonyítani, hogy azon a kaján kívül semmi mást nem ettél, tehát bármi mástól is rosszul lehettél... így utólag, szerintem felesleges próbálkoznod..
Volt kínais dolgozóként annyit javaslok: csak napközben egyetek kínai kaját.
reggel az előző napi maradékok vannak kirakva, este meg az ami napközben ott állt, tűzi a lámpa, de alul a melegítő nincs bekapcsolva. Szóval a kaja olyan kellemes 25-30 fokon romlik. Este berakjak hűtőbe, reggel meg ismét a pultban langyul.
Főleg a köretekkel szokott ez lenni.
A maradék főételekből kiszedik a húst, és a drágább hozzávalókat, pl bambusz fafüle és kínaigomba, ezeket sós vízben éjjel kiáztatják, másnap újrafőzik. Főleg a csípős levesbe aprítják. Az olyan fűszeres, hogy nem veszed észre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!