Hogyan lehetne beindítani, egy kifözdét milyen kajákra ugranak az emberek? XIX. Ker és XX. Ker lenne a célközönség, menű ötletekre lennék kíváncsi .
Nagy poén!
Ha ezt tudnák a vendéglátósok, nem lenne verseny, meg konkurencia. :)
Az emberek 2 ft-ból akarnak fejedelmi lakomát.
Te pedig ebből az üzletből akarsz pénz látni. A vendéglátás pedig arról szól, hogy ezek között megtaláld az egyensúlyt.
A menü (rövid "ü"-vel) ötlet pedig úgy működik, hogy megfizetsz egy jó szakember, és ír neked pár heti menü sor, amennyire szükséged van.
Sok sikert. :)
Nézd, én vendég oldalról tudom csak, mire ugrottam, ugrottunk sokan Erzsébetvárosban.
Erre:
1. állandó minőség
2. gyors és FIGYELMES kiszolgálás
Két évig jártam egy alagsorban lévő kifőzdébe. A vendégkör a proliktól az osztályvezető főorvosig vegyes volt.
1. Állandó minőség: Nem jó minőséget írtam, csak állandót. Nem ingadozott. Mindig ugyanazt kaptam. Nem volt olyan, hogy most így sikerült, máskor meg amúgy.
Választék:
- húsos levesek
- apró húsok (pörkölt, paprikás, raguk sertésből, marhából, csirkéből)
- rántott húsok (ez is sertés, marha, csirke)
- főzelékek
Minden nap ugyanaz volt, sokféle körettel. Kisadag is.
2. Gyors, figyelmes kiszolgálás.
Részben önkiszolgáló volt. Ablaknál kellett kérni a kaját. Levest, italt azonnal tette a tálcára, főételt kihozták. Pörgős volt.
A figyelmesség: Leveshez és főzelékhez csak egy kanalat vittem az asztalomhoz. Amikor elment mellettem a felszolgáló, lepillantott, s szó nélkül hozott egy másikat a főzelékhez. Apróság, de mégis.
Két napig nem mentem, észrevette. Örült nekem.
És mindig pontosan számoltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!