Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Volt már negatív következménye...

Volt már negatív következménye annak, hogy panaszt tettetek?

Figyelt kérdés
Kaját rendeltem, a futár elsütötte a jó öreg "nem tudok visszaadni" trükköt, pedig még akartam is borravalót adni, nagyobb összegből kértem vissza. Így oda kellett adnom neki az összes pénzt. A kaja is értékelhetetlen volt, hideg, nem is küldtek el mindent, amit rendeltem. Gondoltam panaszt teszek. Netről rendeltem, ahol lehet véleményezni is, leírtam a véleményem. Be is telefonáltam, mert nem bíztam benne, hogy valaki tényleg olvassa is ezeket a megjegyzéseket, hölgy elnézést kért, és mondta, hogy majd felhív az üzletvezető. Felhívott egyszer, elnézést, bocsi. Majd felhív fél óra múlva, konkrétan leb*szós stílusban, hogy képzelem, hogy negatív véleményt írok az étteremről, gondoljak már arra, hogy mások is olvassák a bejegyzéseket, különben meg megkérdezte a futárt, tök mást mond, mint én, és különben meg nem jött át nekik a rendelésem teljesen, azért maradt ki egy kaja. Majd 1 hét múlva ismét felhívtak, ugyanebben a stílusban, hogy mondjam már el újra a sztorit, mert nem vág egybe az üzletvezető sztorijával, és különben is, hogy képzelem. Másnap ismét csörög a telefon, ugyanaz a szám, de már nem vettem fel. Nem írtam trágár, ócsárló kritikát, és visszautasítottam még aznap, hogy kiküldjenek egy plusz "ajándék" köretet, mert elmondtam nekik is, hogy nem ezért csináltam. Van pár olyan ismerősöm, aki tényleg mindenért reklamál, hátha kap valamit ingyen, én nem, csak annyit kértem, hogy legközelebb figyeljenek ezekre. Erre engem hívogatnak mai napig, és nemhogy a vendégnek mindig igaza van, de még le is vagyok cs*szve. Minek van akkor visszajelző rovat, ha nem bírják a kritikát? Volt már másnak is ilyen élménye?

2015. jan. 9. 19:31
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
100%

"#6-os!

Ne csodálkozz rajta, hogy így jártál! :)

Tudod az ismerőseid a reklamációt úgy értették, hogy normális emberi hangnemben elmondják az észrevételeiket, és így valamire való hely értelem szerűen kompenzálja valahogy ezt a kellemetlenséget. "


De hát hol írtam én azt, hogy én NEM normális hangnemben írtam?

A panaszkönyvbe írtam, mert nem volt más választásom.

Hova kellett volna írnom?

2015. jan. 10. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

"Dolgoztam már olyan embernél, aki biciklipumpával verte meg a vendéget, mert beírt a panaszkönyve."

"De hát magyarok vagyunk, ez ilyen jelentgetős nép."


nem érzed...?

2015. jan. 11. 15:54
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!