Volt már negatív következménye annak, hogy panaszt tettetek?
Ha rendszeresen, sokszor van visszatérő probléma, ugyanannál a melósnál, azt előbb utóbb kirúgják.
Ilyen egyszeri kritikát, vagy panaszt nagy ívben szarnak le.
Mégis, mit csinálnának?
Bárki bármit irkálhat vagy mondhat, mit csinálnának, minden beírásra 25 botütés?
Le se szarnak, 1 vendég ide vagy oda nem számít, sőt, nagyon sok helyen az üzletpolitika része megszabadulni a problémás vendégtől, mert ahogy mondtad, sokan visszaélnek ezzel, úgyhogy senki nem bánja, ha soha többet nem veszel onnan kaját.
Sem negatív, sem pozitív. A pizzát, amit rendeltem szinte soha nem azzal a feltéttel hozták ki, amit kértem, néha ráadásul szénné is volt égetve, értsd feketére, nem pedig úgy, hogy picit megkapta. Szóltam nekik többször, a válasz mindig egy "Tényleg? Bocsánat!" volt, aztán ugyanúgy elcseszték legközelebb.
Feladtam, nem rendelek többet onnan és kész.
Igen, az meglepő, hogy hívogatnak, én általánosságban mondtam, hogy nem szokás ilyesmivel foglalkozni.
Gondolom komolyan vették, és ki akarták deríteni az igazságot, vagy nem tudom.
Minden esetre meglepő.
Milyen negatív következményre gondoltál?
Számomra elég negatív, hogy úgy érzem, "megbüntettek" azért, mert panaszt mertem tenni. Minden egyes hívás során leszúrtak, hogy hogy képzelem.
Más negatív? Ismerősöm mekiben dolgozott, és hát van egy fura stílusa. Kisebb városban dolgozik, meg tudják jegyezni a többször visszajáró vendégeket. Az egyik ilyen törzstag egyszer panaszt tett rá a stílusa miatt, ő legközelebb beleköpött a szendvicsébe és a földön rugdosta "büntiből". Jó nagy paraszt dolog volt, az biztos, röhögve mesélte nekünk. Hát nem nevettünk.
Nálam nem konkrétan ilyen esetben de egyszer és azóta utoljára volt.
Több ismerősöm is biztatott, hogy soha ne hagyjam magam, és mindig mesélték pozitív tapasztalataikat, hogy ha valami miatt reklamáltak tök normálisan elnézést kértek tőlük, meg az esetek 99%-ban kaptak valami "vigaszdíjat".
Én meg egyszer írtam egy panaszkönyvbe, mert tényleg tök bunkók voltak, és erre rá kaptam válaszként egy hivatalos levelet pár hét múlva, és szó szerint még én voltam lecseszve.
Kérdező, akkor félre értettelek. Én azt hittem arra gondolsz, hogy a hibázóra nézve negatív következmény.
Ilyen zaklatás jellegű dolog, ahogy mondta, egyáltalán nem szokványos, igazából eléggé meg is lepődtem mikor olvastam, hogy napok múlva is felhívnak.
Nem hallottam még ilyenről, (pedig félig-meddig szakmabeli vagyok) és nem is éltem át ilyet.
Lehet azért nem hallottam még ilyenről mert vendéglátós vagyok, a pizzérián nagy részében meg oda tévedt kontárok vannak, mindenki tudja (valamennyire) a szűk munkakörét, de a vendéglátáshoz úgy általában közük sincs.
#6-os!
Ne csodálkozz rajta, hogy így jártál! :)
Tudod az ismerőseid a reklamációt úgy értették, hogy normális emberi hangnemben elmondják az észrevételeiket, és így valamire való hely értelem szerűen kompenzálja valahogy ezt a kellemetlenséget.
A panaszkönyv egy hivatalos dokumentum, minden beírtnak örökre nyoma marad, le kell láttamoztatni a jegyzővel, vagy fogyasztóvédelemmel, szóval nem gyerekjáték.
Egész konkrétan csak a bunkó f-kapalok intézik így az ügyeiket, kivéve, ha valami orbitális hiba történik, amit nem lehet helyileg orvosolni.
Szóval ha a panaszkönyve írogatsz, ne csodálkozz, ha nem kapsz semmi ajándékot.
Dolgoztam már olyan embernél, aki biciklipumpával verte meg a vendéget, mert beírt a panaszkönyve.
Egyébként valószínűleg a kérdező esetében is a publikus lehúzás okozta a zaklatást. A rossz hír gyorsan terjed, és sokba kerül egy vállalkozásnak.
Ezt nem mindenki hagyja megtorlás nélkül.
Talán jobb lett volna előbb telefonálni, és ha nem történik semmi kiigazítás, akkor írogatni.
És most nem több napos zaklatáson lennél túl, hanem egy jó pizzán.
De hát magyarok vagyunk, ez ilyen jelentgetős nép.
Hát ez azért megér egy homárposztot.
Viszont néhány tanács:
Ellenőrizd mit veszel át! Lehet összekevert csomag, stb. Ilyenkor, javaslom nézd meg a blokkot, hogy azon hány tétel szerepel. A zacskóba nézés és blokk ellenőrzés max egy perc. Ha valami nem stimmel rögtön szólj.
Ha nagyobb összeggel fizetsz, jelezd a diszpécsernek.
Ha nagyobb összeget nem tud(?) visszaadni, ne vedd át a terméket!
Ha bármi problémád van, akkor érdemes rögtön telefonálni.
Én pultos/diszpécser voltam, és a csomagok összeállítása is az en feladatom volt. Emberek vagyunk, bizony volt hogy hibáztam. De viszont voltak olyan vásárlók, rendelők akiktől fel tudtam volna robbani. Végül miattuk hagytam ott a munkát.
Az a szerény megfigyelésem, hogy minél kisebb egy cég, annál fontosabbak neki a vevők. A nagyobb, olykor franchise üzletek gyakrabban sz..rják telibe a vevőket, mint mondjuk egy olyan cég akinek napi kétszáz vásárlója van.
Köszi a választ!
Nem nagy címlettel fizettem (5ösnél is kisebb), ennyit nem kell jelezni. Igen, ellenőrizhettem volna, hogy hiányos, de nem is ezzel van bajom. Emberek vagyunk, hibázunk, kész. Viszont ha betelefonálok, hogy miért nem küldték a kaját (normális stílusban), ne én legyek lebarmolva már... A stílussal van bajom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!