Meg lehet tenni komoly következmények nélkül ezt szerintetek egy étterem esetében? (leírásban)
Figyelt kérdés
Az elképzelt eset a következő: étteremben dolgozol, és felhív egy ember, ezután elkezd panaszkodni a kiszállítási időre, és felvázolja, hogy az étellel se volt elégedett, mert gomba volt benne, és ő azt utálja nagyon. Hiába próbálod nyugtatni, nem hagyja abba, emiatt megunod, és inkább rácsapod a telefont, hogy feleslegesen ne foglalja a vonalat.
A kérdés az, hogy ennek lehet következménye? Zaklatásnak minősül, ha újra tárcsáz, miután előtte már rácsapták a telefont?
2014. dec. 1. 14:53
1/1 anonim válasza:
Szólj a főnöknek, és attól kezdve te magad ne vedd fel a telefont, csak feltart a munkában, és a végén még azért fogsz letolást kapni! Az ilyesmit intézze el a főnök! Nem a te dolgod!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!