Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Étteremben van vásárlók...

Étteremben van vásárlók könyve mint a boltban? Hol lehet panaszt tenni? Hogyan léphetnénk ez ügyben?

Figyelt kérdés
Van egy éttterem, ahova rendszeresen járunk. Mindig meg voltunk mindennel elégedve. Ma új pincérük volt. Férjemmel és 11 hónapos fiúnkkal mentünk hármasban. Már úgy kezdődött, hogy megjegyezte, hogy a fiúnknak melege van, talán nem kellene sétálni vele kánikulában. Sajnos a lakásban is meleg van, mivel pedig panelfelújítás zajlik, ezért nem tudunk redőnyt leengedni, van ugyan sötétítő függönyünk, de az halottnak a csók, így a lakásban nincs hűvösebb mint kint, de itt az állványzat miatt még légmozgás sincs. A fiúnk egész nap nyűgös volt, ezért döntöttünk úgy, hogy sétálunk egyet vele, had aludjon. Így is lett, 10 perc zötykölődés után elaludt, és ezért bementünk az étterembe (vagyis a teraszára). A fiúnk csendben aludt, tehát nem zavarta volna a vendégeket (akiket egy házaspár tett ki, akik ismerőseink ráadásul, oda is jöttek üdvözölni minket), ez nem lehetett volna a pincérnőnek probléma. Amúgy meg nem gondolom, hogy kérdőre vonhatna egy pinér gyereknevelés témakörben. De erre még azt mondom, hogy jót akart. De. Új étlapjuk van, és a kedvenc ételemet sajnos kivették. Megkérdeztem, hogy mivel nem egy bonyolult étel, nincs-e lehetőség az elkészítésére, mire azt a választ kaptam, hogy nem tudok olvasni, hogy nem szerepel az étlapon? Ezt követően, amikor hozta a fogásokat, úgy találta, hogy útban van a babakocsi, ezért belerúgott, és megjegyezte, hogyha talán odébb vinnénk végre, akkor elférne. Mi nem tudtuk odébb vinni, de ő megkerülhette volna az asztalt, hogy a másik oldalról tegye le a tányérat, vagy megkérhetett volna minket, hogy vegyük el, szívesen megtettük volna. A többi pincérnek egyébként soha nem volt útjában a babakocsi, mindig ahhoz az asztalhoz ülünk, mert ott van a legnagyobb tér még viszonylag. A fiúnk persze felébredt, mire közölte a hölgy, hogy reméli nem lesz gyereksírás, mert akkor el kell hagyni az éttermet azonnal. Utána üdítő rendelésnél megkérdezte, hogy a gyereknek nem rendelünk-e valami hideget, miért csak magunkra gondolunk, ő is szomjas lehet a melegben, de azt gondolja minket úgysem érdekel. Az i-re azzal tette fel a pontot, hogy fizetésnél megkérdezte a férjemet, hogy komolyan szép kártyával akar fizetni? Nincs nálunk készpénz? Csak kamilláztunk. Őszintén nem értem, hogy vehették fel dolgozni. Az ételek szuperek, a korábbi pincérekre sem lehetett panaszunk, mindig segítőkészek voltak, bár nem gondolom magunkat problémás vendégnek. A fiúnk sem sírt még soha, nem bántott senkit, és mások is szoktak gyerekkel járni, innen gondoljuk, hogy az étterem nem gyerekellenes. De a mai délutánunkat a pincérnő viselkedése elrontotta. Kikapcsolódni mentünk oda, hogy együnk egy jót, beszélgessünk, erre ezt kaptuk. Nem szeretnénk, ha jövőben is szerencsénk lenne a hölgy stílusához. Nem akarjuk kirúgatni, de azt gondoljuk, hogy illemleckét vehetne, vagy legalább csöndben maradhatna. Érdemes szólni, vagy csak annyit érnénk el, hogy legközelebb esetleg véletlen tovább sütnék a húsunkat, vagy véletlenül kisebb adagot kapnánk.
2014. aug. 10. 20:48
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Én a helyedben azonnal kértem volna a főnököt az asztalhoz. A hölgy a leírtak szerint alkalmatlan a munkaköre ellátására.

Amúgy van vásárlók könyve ott is. Panaszkönyvként ismerik a dolgozók.

2014. aug. 10. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Tékozló Homár, vásárlók könyve, ez csak a minimum. Mondjuk velem ez nem fordult volna elő, mert az első megjegyzés után otthagyom az ilyen helyeket, és megyek máshova.
2014. aug. 10. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

ez komoly? én is osztottam volna a második után. bár, ha én is a férjemmel lettem volna, hát gyanítom megelőz... ti ezt képesek voltatok végigtűrni...


igen vásárlók könyve, de ami igazán hatásos, az a hívja ki a főnökét/üzletvezetőt. ha nincs ott (vagy azt mondja, h nincs) kérd, h hívja telefonon és adja át neked

2014. aug. 10. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem a férjem a második mondatnál ráborította volna az asztalt, de lehet, hogy én is.

Hát mit képzel magáról? Így megalázni titeket és még ott is hagyjátok a pénzeteket?-áhh én tuti kivertem volna balhét.

Hát rúgják csak ki, az ember nem azért ül be az egész heti kemény meló miatt vasárnapra egy étterembe, hogy még ki is oktassák és elkönyveljék rossz szülőnek.

Én is emberekkel dolgozom, de ha fáj valamim vagy fáradt vagy csak szimplán elegem van sosem viselkedem így. Hisz én vagyok a vendégért, én is belőle élek-borravaló- meg egyébként is felháborító.

Én visszamennék és kérném a főnököt.

2014. aug. 10. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
26%
Szerintem meg ez egy kamu kérdés :D
2014. aug. 10. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Én pultos felszolgálóként dolgoztam, most gyeden vagyok.

Ez a viselkedés tűrhetetlen, mint írták előttem, alkalmatlan a munkaköre elvégzésére. Ne a vásárlók könyvébe írj, hanem egyenesen hívd az üzletvezetőt az asztalodhoz, és mondd el neki, hogy törzsvendégek vagytok, de ilyen viselkedésű, és modorú pincérrel itt még nem találkoztatok.

Hidd el, nem fog sokáig ott dolgozni.


Amúgy nem kell eltűrni az ilyet, nyugodtan mond meg neki is a véleményedet!


És ha ilyen stílusú a "pincérhölgy", akkor nem valószínű, hogy jóban van a szakáccsal, tehát nem lesz semmilyen változás az ételetekben, ezen ne aggódj!

És ha legközelebb odamentek, és megint ő megy ki hozzátok, mond meg, hogy másik pincért szeretnétek, vagy elmentek!

2014. aug. 10. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Az ilyeneket sose értem, hagyod, hogy sértegessenek, aztán ahelyett, hogy elküldenéd a fenébe, ide irogatsz?
2014. aug. 10. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
60%

FiUnk. Rövid u.

A fiúnk, az kicsit mást jelent...

2014. aug. 10. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!