Valóban vannak ilyen sunyiságok az éttermeknél? Feljegyzik az étteremek vagy a futárok az ilyet maguk között?
Másik kérdés kapcsán jutott eszembe illetve már gondolkoztam rajta korábban is. Ha ételt rendelek, azt általában 2 helyről hozatom (pizzás vagy japán kaja), mindig időben itt az étel, finom, meleg. Vendéglátóztam korábban, így válság ide vagy oda, a 10%-ot megadom tisztességesen, legalább rájuk boríthatom az apróm is, nem haragudott érte eddig egyetlen futár sem. Mondjuk egy 2470 forintos rendelésnél nem 30-cal bököm ki a szemét, hanem adok mondjuk 2700-at.
Na maga a kérdés: tudják azt az éttermeknél vagy a futárok, hogy melyik helyen adnak normális borravalót? Oda előbb mennek, jobban ügyelnek az ételre vagy sorrendben megy a dolog?
Egyébként ezt nem mondanám sunyiságnak, teljesen nyílt, és érthető. Logikátlan lenne másképp csinálni, se az üzletnek, se nekik nem lenne jó.
Feljegyezni nem kell, attól, hogy nem együtt találkoznak a vendéggel, külön-külön ismerik őket, tudják a címüket, napi szintű beszéd téma.
Ahogy más a munkahelyén a munkájáról (is) beszél, ugyanúgy ők is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!