Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » A Burger king átvert két...

A Burger king átvert két szósszal. Hogyan kaphatom vissza az árát?

Figyelt kérdés
Vásároltam a Foodorán egy Duo kosarat, amely tartalmaz egy tucatnyi nuggetset, két krumplit, és 4 szószt. A nuggetseket és a krumplikat megkaptam, azonban csak két szószt kaptam hozzá. Két BBQ szószt, és két sajtszószt kértem. Kihez forduljak? Ez felháborító, mivel kifizettetik az emberrel az egész ajánlat árát, és kihagynak belőle ezt-azt.

szept. 10. 13:47
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Én ugyan Wolton szoktam rendelni, de ott van chat funkció, ott lehet megírni ezeket. Kaptunk már sokszor kreditet, szerintem a foodora is hasonlóan működik. Bár személy szerint két szószon nem rugóznék.
szept. 10. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Irsz az appon belul a rendelesnel az ugyfelszolgalatbao
szept. 10. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
89%

Elöször is a két szósz ára nem összeg, ennyi miatt nem érdemes hisztizni.

Másodszor kizárt, hogy direkt nem kaptad meg öket, akik csomagolnak, azok is tévedhetnek.

Harmadszor felhívod/írsz nekik, elmondod, mi a problémád, de emberibb hangnemben, mint itt.

szept. 10. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
38%

A fogyasztóvédelemhez tudsz fordulni, ha vannak bizonyítékaid.

Pl. lefényképezted a rendelésed, illetve felvetted a beszélgetést, vagy megvan a levelezés, amit a B.K.-el folytattál.


Mert gondolom azért annyira csökkent értelmű nem lehetsz, hogy nekik semmit nem szóltál, csak itt nyekeregsz, mert ha tudod használni a netet, akkor annyira kifejletlen agyú életképtelen ember biztos nem lehetsz, hogy ne lennél túl már régen ezeken a körökön...

szept. 10. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
23%
Egy szósz ára max. 90 Ft, most tényleg 180 Ft-on rugózol????
szept. 10. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
26%
Bele ne halj a két egészségtelen 30 ft-os szószodba. Ha annyira hiányzik az a 60ft akkor menny el egy lidl parkoloba és tolj vissza 2 bevásárlókosarat.
szept. 10. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
Van chat funkció, ahol panaszt lehet tenni. Persze nem azután hogy megetted, hanem ahogy átvetted, néhány percen belül. Ilyenkor három lehetőség van, vagy küldenek egy másik futárt a hiányzó tételekkel, vagy jóváírják az áruk kupon formájában és a következő kiszállítás ingyenes, vagy visszautalják az eredeti fizetési móddal megegyező módon. Ha menüben volt a tétel, akkor is a teljes árat veszik figyelembe, nekem például az üdítő kiömlött (ezzel szegény futár is szívott), ami menüben volt, de annyit kaptam vissza mintha önállóan vettem volna.
szept. 10. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
75%
Akkor kellet volna reklamálnod amikor átvetted, nem gyakorin. sehogy nem fogod bizonyítani mostmár.
szept. 10. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Elöször is a két szósz ára nem összeg, ennyi miatt nem érdemes hisztizni."

De, érdemes hisztizni. Az utóbbi egyre trógerebb szolgáltatást nyújt a Foodora és a Wolt is, és az éttermek is egyre több rendelést hibáznak el. Igenis ügyet kell csinálni mindegyikből. Én biztos nem fogom tűrni, hogy pofátlanul átverjenek.


"Ilyenkor három lehetőség van, vagy küldenek egy másik futárt a hiányzó tételekkel, vagy jóváírják az áruk kupon formájában és a következő kiszállítás ingyenes, vagy visszautalják az eredeti fizetési móddal megegyező módon." Foodoránál az első lehetőség soha nincs, nem küldik ki a kimaradt tételt.

szept. 13. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
#9 Na ezzel egyetértek... Tegnap akartam rendelni a Foodorán, de kiírta, hogy elnézést, valószínűleg kicsit lassabban érünk ki hozzád. Ezt még el is fogadtam volna, de fel se vették a rendelést, azt írta ki hogy nem elérhető. Aztán 20 perc múlva már elérhető volt, de emelt áron... Na mondom ezek micsoda lehúzók, nem elég a rendszerhasználati díj, még ez is... Aztán még 20 perc múlva visszaállt az eredeti árra, akkor megrendeltem és a szokásos időben kihozták. Szóval tényleg később jutottak el hozzám, de igazán felvehették volna a rendelést normálisan, aztán legfeljebb áll a rendszerben addig, amíg lepörög az előző adag, én is tudtam volna addig mást csinálni, nem azt lesni hogy mikor enged rendelni.
szept. 14. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!