Rendelés visszamondás Foodorán?
Figyelt kérdés
Rendeltem két Gyros tálat. A Foodora oldalán 60-70 perc szállítás volt feltüntetve.
Mostanra több mint 2,5 óra telt el, és se az ételt, se értesítést nem kaptam.
Az étterem (Indi mixture Streetfood) nem veszi fel a telefon, így nem tudom elérni őket.
Hogyan tudnám visszamondani a rendelést és vissza kérni a pénzem? Mert tovább már nem akarok rá várni.
2023. júl. 7. 14:51
1/1 anonim válasza:
Anno én a chaten írtam nekik. Mivel telefonszám nem volt. Először olyasmit mondtak, hogy nem tudják elérni az éttermet és az ő jóváhagyásuk kell a lemondáshoz, de mondtam, hogy ne szórakozzanak, így le tudtam mondani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!