Foodpanda rendelésem hiányosan érkezett. Mire számíthatok?
Több, mint 2 órával ezelőtt rakta le a futár az ajtóm elé a rendelést (érintkezésmentes kiszállítás, foodpanda futár), összegben majdnem a fele hiányzott annak, amit rendeltünk. Egyből jeleztem az ügyfélszolgálatnak. Annyit írtak, hogy jelezték az étteremnek, kivizsgálják, majd tájékoztatnak emailben. Azóta semmi.
Még nem történt ilyen velem, ha gond volt akkor azt közvetlenül az étteremmel kellett intéznem, nem a foodpanda szállította. Akkor mindig egyből volt megoldás, nem értem mit kell ezen eddig kivizsgálni. Mármint valószínű 10 perc után senki se emlékszik a rendelésemre, nemhogy 1 óra-nap-hét után. Úgy érzem 5 perc alatt el lehetett volna intézni, megkérdezik az éttermet, hogy a) nem-e maradt ki néhány tétel, b) futár nem hagyta-e ott, megkérdezik a futárt c) nem-e maradt nála, d) elkérik a fotót, amit úgy tudom, hogy készítenie kell, hogy mit rakott le.
Más járt már így? Lett megoldás? El fogják fogadni, hogy hiányos volt a rendelés, vagy majd azt mondják, hogy az étterem kiadott mindent? Mert arról nem írt az ügyfélszolgálatos, hogy a futárral is beszélne :/
Több oka van, hogy miért rendelek érintésmentesen.
- legritkábban előfordul, úgy rendelek, hogy mikor elindulok hazafele megrendelem, és kb. mire hazaérek megjön futár, ne kelljen rám várnia, ha kicsit kések
- sokadik emeleten vagyunk. Több helyre is rendelek. Valahol csak ne kelljen feljönnie a lépcsőn (nincs lift), másik helyen be se jöhet oda, ahol fel tudna jönni, lift meg rosszul van összehangolva, így elég sok idő mire lejutok
- kutyák vannak nálunk, akiknek a lelki békéjét megzavarja, ha valaki megjelenik az ajtóban
- plusz van, hogy csak simán nem akarok a futárral találkozni
De, amugy pont igy megy 12-es, hogy irsz nekik es nagyon gyorsan megoldjak a dolgot.
Azt nem tudom mas futarcegnel/ etteremnel milyen rendszer van, de a foodpandanal nem szaroznak, ha jelzed a problemad, kuldik a kupont alapvetoen.
Na, ezért rendelek csak a Wolt-tól.
A Netpincérrel/FoodPandával/Foodorával (kissé identitászavarban szenvednek) szinte mindig meggyűlt a bajom. Nem egyszer döntött úgy a futár, hogy nem szállítja ki nekem az ételt az ajtóig, nem volt lehetőség normálisan felvenni velük a kapcsolatot, nem reagáltak a felmerülő problémákra, vagy csak későn, amikor már nem is volt aktuális. Egy ideje már nem használom, de lehetséges, hogy azóta feljavult a minősége, viszont a Wolt-al eddig semmilyen problémám nem volt, az ügyfélszolgálat pedig nagyon cuki. Ez nem fizetett reklám, csak sikerült meggyűlölnöm a Netpincért/FoodPandát/Foodorát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!