Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Foodpanda rendelésem hiányosan...

Foodpanda rendelésem hiányosan érkezett. Mire számíthatok?

Figyelt kérdés

Több, mint 2 órával ezelőtt rakta le a futár az ajtóm elé a rendelést (érintkezésmentes kiszállítás, foodpanda futár), összegben majdnem a fele hiányzott annak, amit rendeltünk. Egyből jeleztem az ügyfélszolgálatnak. Annyit írtak, hogy jelezték az étteremnek, kivizsgálják, majd tájékoztatnak emailben. Azóta semmi.

Még nem történt ilyen velem, ha gond volt akkor azt közvetlenül az étteremmel kellett intéznem, nem a foodpanda szállította. Akkor mindig egyből volt megoldás, nem értem mit kell ezen eddig kivizsgálni. Mármint valószínű 10 perc után senki se emlékszik a rendelésemre, nemhogy 1 óra-nap-hét után. Úgy érzem 5 perc alatt el lehetett volna intézni, megkérdezik az éttermet, hogy a) nem-e maradt ki néhány tétel, b) futár nem hagyta-e ott, megkérdezik a futárt c) nem-e maradt nála, d) elkérik a fotót, amit úgy tudom, hogy készítenie kell, hogy mit rakott le.


Más járt már így? Lett megoldás? El fogják fogadni, hogy hiányos volt a rendelés, vagy majd azt mondják, hogy az étterem kiadott mindent? Mert arról nem írt az ügyfélszolgálatos, hogy a futárral is beszélne :/



2023. ápr. 10. 19:14
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
94%
Nem szoktak kötözködni, általában a hiányzó tételek árát visszaadják kupon formájában. De ha még nem válaszolt az ügyfélszolgálat én rászólnék még egyszer.
2023. ápr. 10. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
91%

Hat igen, ez fura is. Velem is volt mar ilyen, jeleztem a problemat, konkretan 5 perc alatt megkaptam a kupont toluk, amit aztan a kovetkezo rendelesnel felhasznaltam.

Szerintem is jelezd megint.

2023. ápr. 10. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
Írtam nekik egy emailt, sajnos a chat, ahol írtam nekik, nem enged írni, mintha lezárta volna beszélgetést az ügyfélszolgálatos :/
2023. ápr. 10. 19:48
 4/18 anonim ***** válasza:
92%
Írj rájuk, hogy várod a megoldást továbbra is a problémádra. Velem is történt már ilyen, valóban kuponnal kárpótoltak, de volt már olyan is, hogy újraküldettem velük a rendelést az étteremből, mert nem kuponra volt szükségem, hanem az ebére.
2023. ápr. 10. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 A kérdező kommentje:
Innen is annyi választ kaptam, hogy továbbítják a panaszt, és idő kivizsgálni.
2023. ápr. 10. 20:23
 6/18 anonim ***** válasza:
100%
Nekünk is kupont szoktak adni. Újabban le kell fotózni a kapott kaját, beküldeni, elbírálják, és jön a kupon. Bár nekünk nem érintkezésmentes átvétel szokott lenni, ahol van semleges ideje a rendelt csomagnak a futár és köztem.
2023. ápr. 10. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
24%

Mi a feneert kell érintésmentes meg kommunikációmentes rendelés, érti valaki?


Megjon a futár, kimegyek, atveszem tőle, rögtön kiderul a hiba.


Furán reagáltak le, mert valóban kuponnal szoktak azonnal kárpótolni. De lehet hogy mostanában megszaparodtak az ilyen esetek, és már bizalmatlan a cég is.

2023. ápr. 10. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
100%

7-es, foodpandanal ez teljesen mindegy, mert a futarnak nincs koze hozza, o csak kezbesit. Raadasul egy futar nem csak egy etteremnek dolgozik be, hanem tobbnek is.

Hiaba derul ki a hiba helyben, azt fogja mondani, hogy az alkalmazason keresztul jelezd es majd a panda megoldja.

2023. ápr. 10. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
87%

#7 Lehet mert nem volt otthon és gondolta mire hazaér már ott lesz a rendelés.

Eredetileg amúgy a covid miatt jelent meg ez a lehetőség.

2023. ápr. 10. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
41%
Tudom hogy a covid miatt de mára már teljesen értelmetlen.
2023. ápr. 10. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!