Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Más is kezdi utálni a Foodpand...

Más is kezdi utálni a Foodpanda-t?

Figyelt kérdés

Nekem már a hócipőm kivan. Többet ártottak, mint használtak. Rengeteg étterem, ahol korábban volt saját futár, már csak Foodpandán keresztül szállít. Foodpanda előtt jellemzően ingyenes volt a kiszállítás, aztán lett ilyen 2-300 forint, ma meg már a legtöbb helyen 6-700 forintot is elkérnek érte. Aztán maguk az ételek is sokszor 15-20%-al drágábbak ha Foodpandán rendeled, mintha bemennél az étterembe vagy az étterem saját futárjával rendelnéd. És akkor még a Foodpanda is rátesz "rendszer használati díjat".

Összességében egy két személyes vacsora 30-35%-kal is drágább, mintha elmennél ugyanazért az étterembe. Szerintem ez rablás!

Ideje lenne a Foodpandának átgondolnia az üzletpolitikáját...


2023. febr. 23. 11:42
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
35%
Szerintem meg elég jól megy nekik. Gondolják át, hogy hogyan lehetne kevesebb nyereségük? Nem Te vagy a legélesebb kés a fiókban, ugye?
2023. febr. 23. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Jól megy nekik, igen. De nem hiszem, hogy csak én vagyok felháborodva. Ha pedig tömegesen hagyják ott őket, akkor muszáj lesz lépniük.
2023. febr. 23. 11:48
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
A szállítási díjuk valóban rablás, az éttermek itt a saját futárukkal 15 km-re elhozzák a kaját 700 Ft-ért, míg a Panda 4,6 km-ért 790-et kér, 10-ért meg már 1490-et. Az ételek ára azért magasabb, mert helyben fogyasztásnál 5% az ÁFA, rendelésnél meg 27%, máris kijön az a kb 15% amit érzel, azt nem a Panda teszi el hanem az állam. A Panda a szolgáltatási díjat teszi el pluszban.
2023. febr. 23. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
79%

1: Lehet van nála élesebb, de hogy veled még a kezemet se tudnám elvágni, az is biztos. Mit vársz a fogyasztótól? Tapsikoljon örömében azért, mert így többet kell fizetnie? A kapitalizmus jelen formájában sosem egyezik a szolgáltató és a vásárló érdeke.


Kérdező: Ezzel nekem is teli van a hócipőm. Meg azzal is, hogy nekik köszönhetően rengeteg étterem kellett átálljon saját futárról, mert senki nem rendelt az éttermektől, csak Wolton és Foodpandán keresztül.

2023. febr. 23. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
84%

"Jól megy nekik, igen. De nem hiszem, hogy csak én vagyok felháborodva."

Magánügy. Fel vagy háborodva, de ugyanúgy megrendeled tőlük a kiszállítást. Ez a piacgazdaság. És ez így is van rendjén. Majd ha az emberek nem háborognak, hanem valóban nem rendelnek, akkor majd biztosan valtoztatni fognak, de legalábbis "elgondolkoznak". Addig meg hülyek lennenek azért bevételt csökkenteni, mert egyes fennkölt egyéneknek jobban tetszene olcsóbban ugyanaz a szolgáltatás.


"Ha pedig tömegesen hagyják ott őket, akkor muszáj lesz lépniük."

Akkor majd lehet. Egyelőre ez a trend látszik? Nem. Akkor miről is beszelünk? Vagy menjek oda én is hozzád, amikor dolgozol és mondjam neked, hogy kérhetnél 50 ezerrel kevesebb fizetest is, mert szerintem túl sokat keresel és én ezt felháborítónak tartom? Ez az elképzelésed a világ működéséről?


"Mit vársz a fogyasztótól? Tapsikoljon örömében azért, mert így többet kell fizetnie? A kapitalizmus jelen formájában sosem egyezik a szolgáltató és a vásárló érdeke."

Ki beszélt a vásárlóról és a fogyasztóról? A kérdés a szolgáltatóról szólt, hogy csökkentsen árat, mert csak.


"Ezzel nekem is teli van a hócipőm. Meg azzal is, hogy nekik köszönhetően rengeteg étterem kellett átálljon saját futárról, mert senki nem rendelt az éttermektől, csak Wolton és Foodpandán keresztül."

Milyen érdekes. Ezek szerint a fogyasztók mégis csak tapsikolnak a magasabb árakhoz, hiszen a drágább szolgáltatást választották az olcsóbb helyett. Hmm. Akkor most hogy is van ez?

2023. febr. 23. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

"Az ételek ára azért magasabb, mert helyben fogyasztásnál 5% az ÁFA, rendelésnél meg 27%, máris kijön az a kb 15% amit érzel, azt nem a Panda teszi el hanem az állam."


Akkor azt magyarázd meg kérlek, hogy miért van olyan, hogy ha az étterem saját weblapján rendelem meg az ételt, akkor 3400 forint, de ha Foodpandán ugyanazt az ételt ugyanattól az étteremtől, az 4000 forint? Mindkettő kiszállítás. És ez nem egy étteremnél van így, hanem kb mindnél, ahol tudsz a saját weboldalukról is rendelni.


"Magánügy. Fel vagy háborodva, de ugyanúgy megrendeled tőlük a kiszállítást."

Nem, inkább az étterem saját weblapján rendelek. Ott ugyan nem tudom követni, de kit érdekel?! A kedvenc éttermemnek van saját futára.


"Ezek szerint a fogyasztók mégis csak tapsikolnak a magasabb árakhoz, hiszen a drágább szolgáltatást választották az olcsóbb helyett. Hmm. Akkor most hogy is van ez?"

Úgy van ez, hogy az emberek sajnos hülyék. Nomeg lusták. Inkább kifizetnek 2000 forinttal többet, minthogy az étterem weboldalán vagy - Uram bocsá' - telefonon rendeljenek, mint hajdanán.


Nem azzal van a bajom, hogy egy szolgáltatásért pénzt kérnek, hanem hogy pofátlanul sokat és burkoltan csomagolva teszik azt. Persze nyilván, ha azt látná az egybites a fizetésnél, hogy rendelt tételek: 7000 forint, FoodPanda díja: 2200 forint, akkor vakarná a fejét. De ehelyett azt látja, hogy rendelt tételek: 8600 forint, szállítás: 600 forint. Pedig a végeredmény ugyanaz.

2023. febr. 23. 12:15
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, ezek, amiket írtál a kérdés kifejtésében, nem alapvetően csak a Foodpanda miatt vannak, gazdasági folyamatok is alakították az árakat.


Amiért nekem elegem van belőlük, az az, hogy össze-vissza hazudoznak a várható kiszállítási időről. Pl. megrendelem a kaját, kiírja, hogy 25-30 perc. Mondom oké. Aztán mikor letelik a 25-30 perc, akkor küld egy push értesítést a telefonomra, hogy "partnerünk elkezdte elkészíteni a rendelést", majd felugrik az idő 40 percre. Én el tudom fogadni, hogy 30+40=70 perc kell, de akkor valami ehhez közelítőt írjanak ki az elejétől fogva. Érdekes módon a Wolt meg tudja ezt csinálni, hogy a kiírt idők reálisak is legyenek.

2023. febr. 23. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%
Én nagyjából 2 hónapja szabadultam meg az appjuktól. Nagyjából évi 1 millió forint értékben rendeltem tőlük, egy komolyabb problémát egy 2 ezer forintos kuponnal próbáltak megoldani. Visszakérdeztem, hogy ezt komolyan gondolták-e, a válasz az volt, hogy igen. Marad a Wolt, sokkal jobb az ügyfélszolgálatuk, a szolgáltatás maga meg teljesen ugyanaz.
2023. febr. 23. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
91%
#8 Én azt sajnálom, hogy a Wolt nem szállít hozzám a Mekiből, különben már én is töröltem volna rég a Foodpandát.
2023. febr. 23. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
A Wolt fényévekkel jobb. Sem az ételek ára, sem a szállítási díj nincs akkora, mint a Foodpanda esetében. Plusz voltam pl Szlovákiában. Úgy jött ki, hogy egyik este a hotel étterme zárva volt rendezvény miatt szóval akkor rendeljünk vacsorát. A Foodpanda nem értette a helyzetet, külön le kellett volna tölteni a szlovák appot. A Woltról lazán lehetett rendelni.
2023. febr. 23. 19:58
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!