Pizzafutár kinyithatja a pizzás dobozt és beteheti a pizzához/részben pizzára a számlát?
Nem tudom, hogy csak nekem szokatlan-e, amit a Foodpanda futára ma tett?
Nem vagyok finnyás, válogatós, de ez valahogy nekem már sok.
Rendeltünk a Pizza Hut-nál két pizzát, a Foodpanda szállítja. Eddig mindig csengettek a futárok és átadták a pizzát.
A szokásos módon rendeltem, rákattintva az újrarendelésre, mert mindig ugyanolyan pizzát, ugyanúgy rendelünk.
Nagyon sokáig vártunk és végül gondoltam, megkérdeztem az ügyfélszolgálattól, hol van az étel. Akkor láttam, hogy az van kiírva, hogy: "Kiszállítva". Nem tudom, mióta. Írtam az ügyfélszolgálatnak, türelmet kértek, utánajártak, erre is vártam.
Végül azt írták, hogy a futár már régen ott hagyta az ételt, az ajtóm előtt. Nem értettem, ez hogy lehetséges, nem is csengetett, hogy jött be a társasházba? Miért nem jelezte?
A két pizzát a lábtörlőmön találtam, a biztonsági rács előtt. Mivel a rács kifelé nyílik, alig tudtam kinyitni, mert a pizza beszorult a rács és a fal közé.
Nem értem, hogy tehetik az ételt a koszos lábtörlőre? És miért nem jelzik, hogy megérkezett? Legalább egy órája állt ott és teljesen kihűlt. A panel házban a folyosón vannak csótányok, lehetnek akár hangyák is bármi bele mehetett a dobozba, amelyiknek a teteje nem volt rendesen lecsukva.
Bevittem a két pizzás dobozt a konyhába, az alsót nem volt gusztusom rátenni a konyhai pultra lábtörlő után, ezért tettem alá újságpapírt.
A fiam kinyitotta a dobozt, ott várt minket egy új meglepetés: az ételfutár betette a számlát és a reklám szórólapot (étlapot) a pizzához a dobozba. A számla olajos volt a pizzától.
A másik pizzához pedig a dobozba bedobták a pizza szószokat, ebből kettő a pizzán hevert.
Az egész valahogy olyan gusztustalan volt, hogy kidobtuk mindkét pizzát.
A Foodpanda ügyfélszolgálata azzal mentegetőzött, hogy valószínű "érintésmentes" étel kézbesítést kértem. Később rájöttek, hogy mégsem.
Felajánlottak egy 1.800,- forintos kupont. A 6.800,- forintos rendelésre! Vitatkozni kellett velük, hogy megtérítsék a teljes összeget, viszont éhesek maradtunk.
Milyen "Érintésmentes" kézbesítés az, ha a futár kinyitja az étel dobozát és beleteszi a szórólapot és a számlát?
Nektek is volt már ilyen tapasztalatok?
Járvány ideje alatt egyes éttermek leragasztották a dobozokat, de sajnos azóta már nem.
hát ez nem normális.
jobban kellett volna hisztizned. nekem egyszer a mekiből összecserélték a kajámat, tök más dolgokat hoztak. én meg fel voltam háborodva, hogy ezeket nem is szeretem és mit képzelnek. végül elküldték újra ingyen a rendelésemet.
Simán rakd fel a közösségi oldalukra vagy a tiédre hogy kb ennyire megbízhatóak.
Remélem a pénzt visszakaptad.
Küldtek egy számlát a szállításról, rajta van a futár neve, egy fiatal nő volt. Név alapján megtaláltam a Facebook-on. Kíváncsi voltam, hogy néz ki az, aki így dolgozik.
Valahogy el tudom képzelni, hogy egy igénytelen férfi odab@-a a pizzás dobozokat a lábtörlőmre, de hát egy fiatal, csinos nő? A Face-n kulturáltan néz ki, ápolt, tiszta.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!