Ha házhoz rendelés esetén rossz ételt hoznak ki, szólok és küldenek újat, akkor a rosszul kiküldöttel mi a teendő?
Pl. egyszer rendeltünk egy pizzát. 1,5 óra várakozás után totál más feltételekkel jött meg a pizza. Újabb 2 óra után megjött a jó pizza. A hibáshoz nem mertünk nyúlni, a futár kezébe nyomtuk, ő se tudta mit kellene kezdenie vele.
Nemrég rendeltünk 2 marhahúslevest és elfelejtettek mindkettőbe húst rakni. Telefonon elmondtam, hogy mi a gond, gyorsan belemondta, hogy küld másikat és rám csapta a telefont. Ez a futár se tudta, hogy mit kellene a régiekkel kezdeni. (Persze itt direkt időben rendeltem meg és mire megjött a jó leves már rég a délutáni műszakomban voltam ebéd nélkül :/ )
Van valamilyen íratlan szabály, hogy ilyenkor a régit tartsa meg a vevő?
Félek, hogy csak kivágják a kukába, mert a hideg pizzával nem tudnak mit kezdeni, a valakinél járt levest meg csak nem küldik ki újra vagy öntik vissza a fazékba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!