Szerintetek nem borzasztó a felújított Mekikben ez az érintőképernyős megoldás?
Én alapból szeretem az ilyen "önkiszolgálós" helyeket (pl. Tesco, Spar, KFC, meki,...). Általában jó, de múltkor pont a mekinél szívtam meg vele. Arénában csak egy fagyit kértem az érintőképernyős opcióval és sokkal többet vártam, mint mikor még a régi sok pultos megoldás volt. Mert azért gyakran 4-6 kassza is megy egyszerre, és sokszor van szabad kassza vagy max. 1-2 ember van előtted. Ilyenkor akár 1 perc alatt le lehet tudni, de nagyon max. 5 perc egy fagyi vásárlás.
Az Arénában nem tudom mit csináltak hátul, de a sorszámokból láttam, hogy kb. 4-5 nagy rendelést még az enyém elé vettek (amiket ugye később adtak le) azok mellé, amik alapból előttem érkeztek, többen valamit szóvá tettek, hogy kimaradt vagy rosszat raktak oda, így az is megállította a kiadást, mert legtöbbször 1 ember állt a kiadó pultban. Ha 20 percet nem is, de kellett bőven várni arra a fagyira.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!