Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Tegnap készített feanciasaláta...

Tegnap készített feanciasaláta holnap még ehető lesz, vagy már nem jó ötlet?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok a konyhában és párom tegnap megkért csináljak franciasalátát. Neten találtam receptet, tejföl, majonéz is van benne. Kicsit többre sikeredett, mint gondoltam... hűtőben van lefedve..

Köszönöm a válaszokat!

Utólag Boldog Karácsonyt és Boldog, egészségben gazdag új esztendőt kívánok!!


2016. dec. 27. 22:40
 1/9 anonim ***** válasza:
91%
Hűtőben egy-két napot simán eláll.
2016. dec. 27. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 TappancsMancs ***** válasza:
95%
Ha nem állt kint és rendesen volt hűtve akkor jó lesz. Azért persze vizsgáld meg mielőtt eszed, ha ránézésre jó, illatra is jó és állagra is és megkóstolod jó akkor jó. Tegnap nap közbentől számítva holnap nep közbenig az két nap. Nagyjából jó lesz.
2016. dec. 27. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Koszonom szepen! :)
2016. dec. 27. 23:45
 4/9 anonim ***** válasza:
95%
Többen meg fognak kövezni, de én 24-én csináltam majonézes krumplit (nyers tojássárgából, nem tubusos majonézből), de még ma is azt ettem. Tökéletes volt.
2016. dec. 28. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
1-2 nap?? lefedve...akár 4napig is simán jó.
2016. dec. 28. 02:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
26%
Az enyém 2nap utan ehetetlen lett..nem tudom mi lett vele, pedig hutoben volt, nalunk nagyon hidegre van állítva. Nem savanyú volt hanem csipett...nem is értem.
2016. dec. 28. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
84%
Boltival jártam már úgy, hogy "csípett", nem úgy, mint az erőspaprika, hanem mint a buborékos szódavíz. Valószínű erjedt volt. Két nap után, hűtőben tárolva ez tényleg nagyon furcsa.
2016. dec. 28. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
83%