Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Adnátok ötleteket receptleírás...

Adnátok ötleteket receptleírással? Kezdő vagyok.

Figyelt kérdés
Mit tudok főzni ezekből? Sok többbféle maradék sajt, sok tejföl,joghurt kiló túró,1 brokkoli, 4 kisebb cukkini, krémfehér sajt tej virsli tészta krumpli rizs paradicsom. Anyósom beteg lett, ez van nála itthon, nekem kell egy darabig főzöcskéznem. Mi eddig üzemi étkezdében kajáltunk. Cafetéria miatt.
2014. febr. 15. 09:13
 1/4 anonim ***** válasza:

Túróból: palacsinta vagy túró gombóc

rántott brokkoli ,cukkini ,sajt burgonyapüré

2014. febr. 15. 09:19
 2/4 anonim ***** válasza:
túrós tészta
2014. febr. 15. 09:27
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Krumplis tészta

Krumplileves

Krumplifőzelék

Sajtos tészta (tejfölt összekevered fokhagymával, sajttal, fehér borssal), sült sajtos tészta (a kifőtt tésztát megpirítod, ráolvasztod a reszelt sajtot, majd összemelegíted a szerecsendióval és borssal ízesített tejföllel)

Óbudai túrós csusza (jénaiban sült)

Köretnek: brokkolis krumplipüré (a brokkolit külön edényben megfőzöd, majd a krumplival együtt összetöröd)

Brokkolikrémleves sajtgombóccal (tojás, sajt, pici tejföl, annyi liszt amennyit felvesz, ízlés szerint szerecsendió)

tejberizs :)

Vagy valami ilyesmi: [link] (bár én azt a felvágottat kicserélném kolozsvári szalonnára)

Sült virsli (a virsli oldalát bevagdosod, a résekbe pici borsot teszel, és beletömsz egy kis darabka sajtot - kisütöd)

Tejberizs

Ha akad őszibarack vagy meggy befőtt, akkor joghurtos bögrés süti

Cukkinire, őszintén, ötletem sincs. Mi vagy tölteni szoktuk (de mivel?!), vagy cukkinis tésztát csinálnunk belőle (ahhoz kellene bazsalikom, ami nem biztos, hogy van az anyósodnak) vagy katalán cukkinis kenyeret (ami sajtos, viszont nem biztos, hogy kezdőnek való). Esetleg ez még működhet: [link]

A paradicsomot kóstold meg, hogy egyáltalán érdemes-e belőle főzni, mert ilyen tél végi ízetlen paradicsom címen árult izékből nem biztos.

2014. febr. 15. 12:07