Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Mivel édesítsek? Miért olvad...

Mivel édesítsek? Miért olvad el minden a muffinban a gyümölcsön kívül?

Figyelt kérdés
Próbáltam gumicukrot, fehér csokit, de egyiket sem érezni. A sima étcsokit nem szeretem. A befőtt nem olvadel benne, akkor a gumicukor miért? Mit tegyek bele, ami nem olvad szét benne? Köszi a választ, kezdő vagyok...
2022. nov. 5. 14:22
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
90%

Komolyan nem érted, hogy a gyümölcs miért nem olvad el és a gumicukor (ami, nyilván cukorból van) miért olvad el??

Attól, hogy szétolvad benne a csoki meg a cukor még érezned kéne az ízét!

Nem lehet, hogy keveset raksz bele?

Esetleg magvakat rakhatsz bele, mogyoró, dió, mandula stb...

2022. nov. 5. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
Azért írtam ki a kérdést, mert nem értem. Ha te igen, akkor magyarázd el. Köszönöm
2022. nov. 5. 14:32
 3/21 anonim ***** válasza:
87%
A cukor és a csoki elolvad hő hatására, ezt nem lehet jobban elmondani...
2022. nov. 5. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
100%

A gumicukor cukorból és zselatinból van. A zselatin hő hatására megolvad.

Így érthető?


Tegyél bele aszalt gyümölcsöket apróra vágva - azok nem olvadnak el.

És a fentebb említett olajos magvak sem.

2022. nov. 5. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
100%
Cukorral édesítsd vagy édesítőszerrel, és igen a cukor elfog olvadni benne, de képzeld attól még édes lesz!
2022. nov. 5. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
Erre én is rájöttem, a miértre voltam kíváncsi de mindegy is, azért köszi. Valami tipp édesítéshez? Gyümölcs, puding, édesség ami tartósan benne marad tehát nem olvad szét?
2022. nov. 5. 14:40
 7/21 anonim ***** válasza:
79%
Nem is akarja érteni, mert csak lepontozgatja a válaszokat és azon szórakozik...
2022. nov. 5. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Akkor marad a gyümölcs.