Kezdő vagyok.vettem darálthúst van alap(por) is és hagymát is szeretnék belecsempészni.
2008. dec. 18. 14:02
1/6 anonim válasza:
az attol függ milyen spagettit akarsz csinálni.
amit én nagyon szeretek az a köv.
én nem porbol hanem szószbol vagy paradicsombol csinálom.
a lényeg hogy a darálthúst a hagymán megsütöm egy kicsit és ráöntöm a szószt. ha kell teszek bele foghagymát, meg borsót vagy oregánot, vagy sót. ha csak paradicsom léböl csinálom akkor a paradicsomlébe teszek bazsalikomot, oregánot, borsot, foghagymát, sót.
aztán kifözöd a tésztát és ráteszed a szószt.
2008. dec. 18. 14:05
2/6 anonim válasza:
Eccerű, a hagymát olajon üvegesnél kicsit jobban megpirítod, aztán rá a darálthús, az levet enged, és a hús fajtájától függően kb 5-10 percig pörkölöd, kavargatva. Utána rá a por, és a kívánt mennyiségű víz. Azt főzöd tovább kb 15-20 percig. Ha kell pótolod a vizet. Tésztát sós vízben megfőzöd.
2008. dec. 18. 15:03
3/6 anonim válasza:
Én úgy csinálom, hogy belerakom egy kotliba a darálthúst, adok hozzá egy fej apróra vágott hagymát, sót, kevés vizet. Így elkezdem párolni, majd adok hozzá egy kevés őrölt köményt (ez nagyon fontos), oregánót. Oregánót még a végén is adok hozzá. Amikor már készre párolódott belerakok 1 doboz paradicsompürét.
A tésztát megfőzöd, és összekevered vele.
2008. dec. 18. 16:31
4/6 anonim válasza:
3. vagyok. Még annyit, hogy a tésztát SOHA ne főzd, főleg, ha tojás nélküli. Amikor felforr a sós víz, akkor belerakod a tésztát, megvárod, hogy újra felforrjon, 1 percig hagyod, majd elzárod alatta a gázt. Fedő alatt megvárod, hogy megpuhuljon (kb. 10 perc). Így nem lesz ragacsos.
2008. dec. 18. 16:51
5/6 anonim válasza:
először is ki kell húznod a csőtészta közepét onnan már könnyű
2009. jan. 25. 12:14
6/6 anonim válasza: