Annyira adná magát, de a főzősműsorokban miért nincsenek mosogatószer illetve mosogatógép és egyáltalán, tisztítással, élelmiszerbiztonsággal kapcsolatos reklámok?
Konyhai kis- és nagygépeket szoktak reklámozni. Leginkább szponzorok, támogatók formájában jelennek meg.
Talán a mosogatószer egy ilyen műsorhoz túl kevés. Nem akarják elaprózni pár száz forintos mosogatószer reklámhoz a lehetőséget, amikor a több százezer forintos gépeket is lehet reklámozni.
4-es, biztos valahol itt lehet az oka és olcsóbb a 30mp-es külön reklám fullba, mint a 2 órás kb semmiről se szóló műsorban berakatni. Sőt, kifejezetten le is szokták satírozni a márkaneveket, ha valakin látszik.
De ha a boltlánc logója kint van, akkor a mosogatószerei, cuccai miért nincsenek? A sütőt-hűtőt meg csak arra a 10 mp-re vágják be amire leszerződtek mármint a márkanév jól látszódjon.
Sőt, a konzerveket is letakargatják papírral. Na az miért nem sajátmárkás? Nem akarják adni a nevüket ahhoz amit abból kutymálnak?
5: általában egy boltlánc nem egyfajta mosogatószert árul, hanem 20 félét.
A műsor végén ki van írva, bemondják a szponzorokat (ami sokszor konyhai nagygép gyártó).
Bár mostanában nem néztem ilyet, de most majd ránézek, hogy tudjak konkrét példát mondani.
A műsor közben, az azt megszakító reklámok meg előre be vannak táblázva, nem a műsortól függnek, hanem, hogy a reklámozó mennyi reklámidőt vett, melyik műsorsávba.
#3 vagyok
Aki lepontozott, az melyik csatornán lát olyan főzőműsort, amiben takarítani szoktak?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!