Hogyan lehet ilyen főzős youtube csatornát csinálni?Mit kellene beszereznem hozzá?Hogyan lehet amúgy valaki híres befutott youtuber?
1-es, olvasd már el a kérdést, mielőtt okoskodsz...
Bárki csinálhat, feltölthet videót. De ha sok nézőt akarsz, vagyis hogy reklámozva legyen a videód, az már fizetős.
2
Igen feltett egy kamukérdést, hogy reklámot csináljon a youtube csatornájának amit senki nem néz.
Nos. A linkelt csatornára a megjegyzéseim:
-a címe miért magyar, ha a filmben angol feliratok vannak?
- az oldalról videózott alapanyagok igen elavult, régi módszer, fentről fotózni menő
- túúl lassú, nézz csak meg egy Tasty/Proper tasty vidit, nagyon max egy perc
- sajnos semmi egyedi nincs benne, amitől kitűnne
- brownie? Most komolyan? BROWNIE? százan megcsinálták 100 féleképpen.
- hirdeted Instán? Az az igazi reklám
- nézd meg a menő receptvideokat, inspiráló lehet Főzelékes Feri, Steiner Kristóf én legalábbis őket nézem.
nekem tetszik, de nem nekem kell tetszenie, mert én nem nézek ilyen videókat.
egyetértek a nyelv problémával. vagy magyar, vagy angol, de legyen egységes a képen megjelenő feliratok és a videó címének és leírásának nyelve.
érdemes a leírásban többet írni arról, amit csináltok, a leírás ugyanúgy segít az algoritmusnak a keresési találatokban. minél bővebb, alaposabb leírás van, annál több az esélye a megfelelő keresésekre találatként megtalálni a videódat.
ugyanez igaz a feliratokra is, ezért érdemes a videó feliratait is megadni, akár olyan magyarázó feliratokat is, amik a videóban nem hangzanak el, de leírja, hogy mi történik, mikor it daraboltok, öntitek a tálba, stb. ezeket a feliratoknál akár több nyelven is leírva segítetek az algoritmusnak, hogy aki olyasmire keres, ami szerepel a videóban, az nagyobb eséllyel megtalálja, amit keres.
persze fontos, hogy a videótok jó és érdekes is legyen annak, aki nézi, mert a YouTube algoritmus azt is figyeli, hogy meddig nézik a videót az emberek (lásd még a statisztikák nézési idő és néző megtartás grafikonjai). ha a kereső kiadja találatként a videót egy kulcsszóra, aztán a néző hamar elkapcsolja, abból a YouTube leszűri, hogy nem igazán érdekes arra a keresésre a te videód a nézőknek. persze minél több nézőből tud mintát számolni, annál nagyobb lesz a statisztika pontossága. szóval minél kevesebb néződ van, annál kevésbé veszi figyelembe a videót általában és a statisztikákat is.
itt jön be, hogy leginkább azoknak legyen érdekes a videód, akiknek első körben te megmutatod. mert eleinte főleg ők fogják a statisztikákat jelenteni. ha már az ismerőseid se nézik végig, akiknek megmutatod, akkor idegenektől mire számíthatsz? (ez persze nem törvényszerű, mert idegeneket akár sokkal jobban is érdekelhet, mint az ismerőseidet. de azokat az idegeneket meg is kell találni).
az alap gondolat jó, viszont a kivitelezés hagy kívánni valókat maga után. viszont a kamera mozgásokon javítani kéne, hogy jó legyen, mert így csak próbálkozás, de nem jó. nagyon esetleges, hogy mikor merre követi a kamera a mozgásokat, mivel a kamera kezelő nem tudja előre, hogy mi lesz a mozgás. ennek csak úgy van értelme, ha előre lebeszélitek, megkoreografáljátok és a kamera nem hezitál, hogy mikor merre mozdzul, hanem összehangoltan, jókor, a megfelelő irányba mozog.
a másik a kamera imbolygása. vacakul néz ki, hogy akkor is mozog egyhelyben a kamera, amikor nincs kamera mozgás. olyankor stabilan kéne állnia egy helyben és csak akkor mozognia, amikor mozognia kell.
ezektől irtó amatőr hatású kivitelezését kelti egy amúgy egész jó ötletnek.
abból h csak tervezed, nem lesz semmi. csináld! kísérletezz, gyakorolj, hibázz, tanulj a hibákból és fejlődj!
a tervezés fontos első lépés, de semmit sem ér önmagában, ha nincs több lépés utána, mert a tervezésnél leragadsz...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!