Tegnap vásároltam citromot az egyik magyar
áruházláncban és sajnos csak otthon éreztem meg, hogy a
citrom dohos! Miután belenyomtam a teába. Mit csinálja
vele, hogy ne kelljen kidobni? Kb.1000 Ft-om bánja.
Nem hiszem, hogy tudsz bármit is. Ha több darabot vettél, esetleg a többit vidd vissza.
2016. szept. 16. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
nem lehet hogy a tea volt az?
Citromot még nem láttam dohosat, ellenben őrleményeket már igen.
2016. szept. 16. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Mert a többi is dohos? Mert azt nem írtad.
Ha nem akarod kidobni, nyomd a többit is a teába. Ha azt nem akarod, akkor dobd ki! (Vissza is viheted, ha elég pofátlan vagy néhány darab citrommal visszaállítani, ami már kevesebb, mint amennyit vettél, és nem is biztos, hogy rosszak.)
2016. szept. 16. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
"ha elég pofátlan vagy néhány darab citrommal visszaállítani,"
Érdekes felfogás. Akkor nekem is van egy kosár rohadt paradicsomom. Bio. Magam termesztettem. Eladnám neked 1000 Ft-ért. És reménykednék benne hogy ne vagy pofátlan visszajönni.:D
2016. szept. 16. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Vidd vissza a boltba a blokkal. Nem pofatlansag a rossz arut visszavinni. Kirakni a pultra es arulni - ez a pofatlansag.
2016. szept. 16. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Éppen az eladóknak ezernyi más dolguk van, mint átvizsgálni 10 kg citromot, ez a vevő felelőssége. Ha az üzletben nem tette, így járt. Igenis pofátlanság visszavinni. (És ezzel nem azt mondom, hogy egy nem működő porszívót is, az teljesen más, de pár darab citromot....)
2016. szept. 16. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Na, állítsd le magad trollocska. Az eladó felelőssége, hogy átvizsgálja az árut, ehető-e, jó-e. Nem a vevőé. A veveő válogathat, de ha nem válogat, akkor sem kaphat romlott árut. Az eladót megbüntetik keményen, ha ott marad a polcon a romlott áru, akár felvágott, akár sajt, akár gyümölcs volt az. Ha a citromról csak a felvágás után derül ki, hogy rossz, az nem a vevő hibája, hanem az eladóé. Ha a dinnyéről a felvágás után derül ki, hogy lőrinces, az is az eladó hibája, nem a vevőé. És sorolhatnám. A vevő okkal várja el, hogy az 1000 forintos kilónkénti áron kínált citrom, amire ráírták, hogy I. osztályú áru, az olyan is legyen.
2016. szept. 16. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Kérdező, hátha a többi jó, akkor nincs baj, elhasználhatod.
1000 Ft azért nem olyan kis összeg, amit pofátlanság lenne visszakérni, ha rossz, romlott árut kaptam érte.
2016. szept. 16. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Nem állítom le magam, mert sem az eladó, sem a beszállító, sem a termelő nem lát bele a citromba vagy a dinnyébe, így ha "dohos" vagy lőrinces, tehát kívülről nem látszik, hogy baja van, ugyan milyen alapon szednék le?
2016. szept. 17. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Tök mindegy, ki mibe lát bele, az áru minőségéért az eladó felel, nem a vevő. Abba sem lát bele az eladó, hogy párásodni fog a vadi új kocsim fényszórója, de nem én vagyok a hibás, hanem a gyártó. Ki is cseréltette. A szar dinnyét, citromot is visszaüldheti a feladónak. A termelő egyébként tudja, mit ad el, ne röhögtess már, hogy nem. Az eladó is tudja, hogyan tárolta, honnan hozta a cuccot. A szar volt a citrom, visszaküldi, és kész, vagy nem fizeti ki. Csak a fogyasztó fizet előre, mármint azonnal a kasszánál, a boltok 90 napos késéssel - ha akarnak, ha olyan volt az áru. Szóval továbbra is ajánlom, hogy hagyd abba a trollkodást. A vásárlónak vannak jogai, az a joga, hogy jó minőségű árut kapjon a boltban. A kereskedőnek meg kötelessége azt adni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!