Minden tele van Star Wars-os témájú hirdetésekkel! Ezekért a Disney fizet, hogy reklámozva legyenek? Vagy az adott gyártó fizet, hogy a terméke "Star Wars-os párizsi" legyen?
"Ez baromsag, nem igy van, hulyeseget irtal."
- Tetszik a cizellált stílusod! :-)
Támaszd már alá az álláspontodat valamivel!
Szerinted több tejet ad el pld. a Mizó, azzal, hogy a dobozán van egy S.W. logó - vagy ez a filmforgalmazónak reklám?
Szerinted egy napilap fizet azért, hogy egy cég hirdetése szerepelhessen a lapban, vagy a cég fizet a reklámért?
Szerinted pld. az angol Santander bank fizet a Ferrarinak az F1-es kocsijaikon lévő feliratokért, vagy fordítva?
Szerinted a film forgalmazójának érdeke, hogy a filmje egy rövid ideig minél szélesebb körben reklámozva legyen, vagy pld. a tejipari cég érdeke, aki mondjuk 20 éve árulja azt a terméket, stabil vevőköre van, de kifizet egy vagyont azért, hogy egy pár hetes időszakban egy másik cég termékét reklámozhassa?
"Ahol egy más termékre ( pld. tejes doboz) rakják rá az ő kérésére, azért ő fizet."
Úgy látom kihagytad a számításból, hogy ez visszafelé is működik. Amikor én, mint gyártó fizetem a jogdíjat, hogy rárakhassam valami híres film, vagy színész, vagy más híresség képét a saját termékemre, hogy az illető híresség rajongói az enyémet vigyék és ne a konkurenciáét.
Bár nem vagyok marketingszakember, nem tudom hogy erre van-e külön szakkifejezés, de például amikor a Showder klubosokkal reklámoztatja magát az OTP bank, gondolod hogy azért a Hadházi meg a Kiss Ádám fizetnek? :D Vagy amikor a Coca colás flakonokat híres sportolók képei díszítették, ott vajon ki fizetett?
#12,
Ezért írtam az első válaszomban, hogy két külön dologról van szó, amit nem lehet összemosni.
Pld. az OTP reklámoknál nem a "termék" ( pld. Kiss Ádám) van reklámozva, hanem az ő segítségével akarják eladni a terméket.
Itt viszont a S.W. új része az eladandó termék mind a film, de főleg a hozzá kapcsolódó merchandise termékek), amiért az eladó fizet. Egy tejes doboz nem merchandise termék, hanem reklámhordozó. Egy S.W. plüssfigura viszont az.
A Santander fizet a Ferrarinak a reklámhelyért. A Ferrari pénzt kap a Ferraris kulcstartók, pólók, stb. után - de azok nem más cég termékei, hanem a Ferrari saját cuccai.
Azért, hogy Vettel overálján vagy egy "Rauch" embléma, szerintem neked is egyértelmű, hogy nem Vettel ( vagy csapata) fizet. Viszont hogy ugyanő szerepel pld. egy Braun reklámkampányban, azért pedig egyértelműen ő kap pénzt.
Tényleg ilyen nehéz ezt megérteni?! :-)
Részemről ez a téma itt lezárva.
Komolyan osszekevertek egy rakat dolgot, amit nem kellene.
Vegyunk 2 peldat: Star Wars logo egy Ferrari F1-es auton es Star Wars logo egy parizsin.
Ket kulonbozo eset. Az elsonel a Disney fizet a Ferrarinak, a masodiknal a parizsit gyarto ceg fizet a Disney-nek.
Probalj meg a termekedre engedely nelkul Star Wars logot (vagy barmit ami a Star Wars-ra utal) tenni, akkora pert kapsz a nyakadba, hogy csak nezel majd mint hal a szatyorban.
Mert egy mocskos szabadköműves propaganda az egész film azért! És fontos hogy milliárdokhoz jusson el az agymosása. szerinted miért karácsonyra idözítették a bemutatót?
"Nos, ki várja egy gyermeteg amerikai tömegterméknek a bejövetelét, hogy aztán lemenjen az IQ-ja a moziban? Hát, ki is itt az elmebeteg?"
Szerintem elég egyértelműen az, aki azt képzeli hogy az embereknek egy filmtől ugrál fel-le az IQ-juk...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!