Kihez lehet fordulni ilyen esetben? Ti mit tennétek?
A gyártónak/forgalmazónak jelentsd, a legtöbb esetben küldenek kárpótlásul egy kis csomagot.
Igazán sokat nem tudnak tenni, mert gyártás során mindenhol elöfordulhat ilyen probléma, ezt kiszürni lehetetlen.
Az elsőnek igaza van, ez ugyan bosszantó meg lehet veszélyes is, de teljesen kiküszöbölni nem lehet, viszont általában egyedi eset, azaz egy ilyen van az egész szériában.
A gyártónak írhatsz, esetleg válaszolnak, de tenni nem tudnak semmit.
A gyártónak (vagy forgalmazónak) érdemes jelenteni, ahogy a többiek is írták.
Velem egyszer fordult elő, hogy egy mirelit áru miatt írtam a gyártónak (hiányzott a csomagból valami, aminek benne kellett volna lennie), ők például engem válaszra se méltattak. De a normálisabb gyártók reagálnak és elnézést kérnek.
Nagyon köszönöm a válaszokat!
Azért durva a különbség, USA-ban amilyen szélsőséges esetekről lehet olvasni ott azért nagyobb sikert lehet aratni az ilyen sajnálatos esetekkel. Viccet félretéve egyáltalán nem fontos a kártérítés, felkeresem a gyártót a tanácsok alapján. Ha már csak annyit elérek, hogy kivizsgálják az esetet, javítják a hibát és ezzel esetleg megtudom akadályozni, hogy egy kis gyerkőcnek baja legyen akkor már megérte. Még egyszer köszönöm a gyors és korrekt válaszokat!
Küldd vissza a műanyag darabot a gyártónak. Biztos kiesett az egyik gépből, és azóta is keresik.. :D
Meg kell tanulni(a) evés közben detektálnia az ételben a kis csontokat, magvakat, szálkákat úgy ahogy te is megtanultad és nem fulladtál meg tőle. Ritka hogy valaki 1,5x1,5 cm-es vagy nagyobb falatokat egyben nyeljen le. Akkor is inkább akkor kellemetlen amikor már jön ki a túlvégen.. :P
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!