Romlott ételt vásároltam,hova vigyem be ÁNTSZ vagy hova?
Panaszt tettem a emailbe a gyártónál, nem válaszoltak, írtam a hivatalos Facebook oldalukra, azt írták, továbbítják a panaszomat és keresni fognak, ennek 2 hete. Írtam nekik pénteken hogy várom a válaszukat, elolvasták.. De semmi. Nem foglalkoznak velem.
A boltba azért nem vittem vissza, mert ez nem az első eset, vissza vittem már mást, akkor csak elsumákolták meg ment a szájhuzogatás.
Úgy döntöttem beviszem valami hivatalos helyre. De hova kell? ÁNTSZ? Milyen következményei lesznek rájuk nézve?
Tegyél bejelentést a NÉBIH-nél és kimennek vizsgálódni.
Van egy Zöldszámuk is: 06-80-263244
Már rég nem az ÁNTSZ felügyel.
Állategészségügy ellenőriz a Nébih neve alatt.A boltban legalább kicserélték volna.
A boltba kellett volna először visszavinni és jegyzőkönyvet felvetetni.
Ha még nem járt le a szavatossága akkor szállítás, tárolás közben nem tarthatták be a szállítási, tárolási feltételeket.
A bolt nem fog elzárkózni, mert nem érdeke olyan ételt forgalmazni ami minőségileg nem felel meg a követelményeknek.
Ezt a NÉBIH szigorúan ellenőrzi, tegyél bejelentést náluk.
Már többször vettem romlott terméket, de csak egyszer vittem vissza, mert akkor nagy mennyiségben vettem svéd gombasalatat... Vendégeket vártunk. Simán visszaadta az üzlet az árát szó nélkül.
A boltba kellett volna menned egyből.
A többi alkalommal nem vittem vissza, mert nem érte volna meg, 10-15 dkg felvágottakrol volt szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!