Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Romlott ételt vásároltam,hova...

Romlott ételt vásároltam,hova vigyem be ÁNTSZ vagy hova?

Figyelt kérdés

Panaszt tettem a emailbe a gyártónál, nem válaszoltak, írtam a hivatalos Facebook oldalukra, azt írták, továbbítják a panaszomat és keresni fognak, ennek 2 hete. Írtam nekik pénteken hogy várom a válaszukat, elolvasták.. De semmi. Nem foglalkoznak velem.

A boltba azért nem vittem vissza, mert ez nem az első eset, vissza vittem már mást, akkor csak elsumákolták meg ment a szájhuzogatás.

Úgy döntöttem beviszem valami hivatalos helyre. De hova kell? ÁNTSZ? Milyen következményei lesznek rájuk nézve?


2023. ápr. 3. 17:56
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Tegyél bejelentést a NÉBIH-nél és kimennek vizsgálódni.

Van egy Zöldszámuk is: 06-80-263244

2023. ápr. 3. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Már rég nem az ÁNTSZ felügyel.

Állategészségügy ellenőriz a Nébih neve alatt.A boltban legalább kicserélték volna.

2023. ápr. 3. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

A boltba kellett volna először visszavinni és jegyzőkönyvet felvetetni.

Ha még nem járt le a szavatossága akkor szállítás, tárolás közben nem tarthatták be a szállítási, tárolási feltételeket.

A bolt nem fog elzárkózni, mert nem érdeke olyan ételt forgalmazni ami minőségileg nem felel meg a követelményeknek.

Ezt a NÉBIH szigorúan ellenőrzi, tegyél bejelentést náluk.

2023. ápr. 3. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
hat ... attol fugg produkcios hiba pl keksz hianyzik a zacskobol, keksz mashogy nez ki.... de ha romlott..akkor altalaba a bolt a hbas a szallitasnal nem volt vegig hutve pl..szoval a bolt itt altalaban a felelos nem a gyarto.
2023. ápr. 3. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
26%
KÖJÁL
2023. ápr. 3. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
23%
Dobd ki és kész, mit idegesíted magad? Több millió termék van odakinnt, ha valami romlott még nem nagy ügy.
2023. ápr. 3. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Már többször vettem romlott terméket, de csak egyszer vittem vissza, mert akkor nagy mennyiségben vettem svéd gombasalatat... Vendégeket vártunk. Simán visszaadta az üzlet az árát szó nélkül.


A boltba kellett volna menned egyből.


A többi alkalommal nem vittem vissza, mert nem érte volna meg, 10-15 dkg felvágottakrol volt szó.

2023. ápr. 3. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
Pedig pont a boltba kellett volna, a gyártónak ehhez mi köze?
2023. ápr. 4. 04:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!