Romlott jégkrémmel kapcsolatban van értelme reklamálni?
Esetleg a Nébihnek írni?
Múlt héten vettem, nem járt le de büdös, túrós volt, a hűtőlánc megszakadhatott és felolvadhatott.
Más fagyasztott terméket is vettem, azokkal nincs baj, a hiba nem nálam volt.
Viszont a Tescoba hétvége előtt visszavinni nem tudom, addig a fagyasztóba vissza nem teszem a felbontott büdi dobozt, dél óta fel is olvadt.
Hívd fel őket, de ne csak a Tecsónál hanem a jégkrém gyártójánál is.
A gyártó sokkal nagyobb balhét csinál mint egy egyszeri fogyasztó.
A fotó, meg a termék szavatossági idejének, gyártási számának is jó ha rajta van.
Ha van blokkod, az is jó, ha nincs akkor csak kb hogy hol vetted és mikor.
En esz nelkul annak az uzletnek jeleznem, nehogy mas etelmergezest kapjon. Ebben az esetben szerintem buzonyitani bajos, hogy nem te taroltad rosszul vasarlas utan.
Nem vagyok balek tipus, de rohadtul nem az az osszeg erdekelne, hanem hogy veszelyes egy csomo vasarlora.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!