Lidlben savanyú tej?
Te megfelelően szállítod/tárolod?
Ha vásárlás után rövid idővel újra hűtőbe rakod akkor rendben, de ha félnapokat sétáltatod az a te hibád.
Nekünk nem volt még ilyen problémánk. Ha folyton előfordul jelezd az üzlet felé a problémát.
Lehetséges, hogy a téli takarmánytól (silótakarmány) van a tejnek savanykás íze, de ettöl még semmi baja sincs.
Egyszerü teszt, ha a savanyú tejet felmelegíted, a romlott összemegy, túrós lesz, a "csak az íze nem jó" tejnek nem változik az állaga.
A Lidl is multi cég. Azt mondasz nekik, amit akarsz, kötelező visszavenniük, az ügyfél elégedettség miatt.
Vidd vissza, blokkal együtt, de anélkül is vissza kell venniük, mert a gépben ott a kódja és a Pilos tej csak náluk van.
Mondd azt, hogy savanyú, hidd el ott senki nem fogja megkóstolni, tök mindegy mi van a tejjel.
Ha neked nem tetszik, vissza kell vinni.
Én mindent vissza viszek és mindent kicseréltek eddig.
Aldi-ban szintén.
A tanácsom, ne forgalmas időszakban menj.
Vagy nyitás után 10 óra körül, vagy a zárás előtti órában.
Olyankor nyugi van, kevesebb a sor, nem fognak rád sem bosszankodni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!